12:08

REGENERUM - kosmetyki działające cuda?

Witam!

Kosmetyki marki REGENERUM, mam okazję testować już od kilkunastu dni. Czy jestem zadowolona z ich działania? Czy polecam produkty tej marki? Zapraszam na recenzję!


Regenerum - to dermokosmetyki produkowane przez firmę farmaceutyczną.
Wszystkie produkty mają postać serum, zawierają kompleks silnie skoncentrowanych składników odżywczych z wysokim stężeniem substancji aktywnych. 
Kosmetyki Regenerum są bezpieczne i łagodne dla skóry.


Regeneracyjne serum do rąk


Serum to stosuje każdego dnia wieczorem, i już po pierwszych kilku dniach zauważyłam widoczne efekty. Skóra na dłoniach stała się miękka, gładka i nawilżona. Produkt ten rewelacyjnie wpłynął na kondycje moich rąk. 


Produkt ten szybko łagodzi podrażnienia, i chroni skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. 

- regeneruje i nawilża
- przywraca jędrność i elastyczność
- regeneruje przebarwienia 
- pielęgnuje suchą i spierzchniętą skórę dłoni
- nie pozostawia tłustej powłoki
- pozostawia skórę miękką i gładką w dotyku

Serum to może być stosowane przez cały rok lub okresowo

SKŁAD:

- witaminy A i E oraz prowitamina B5
- Olej z róży
- wyciąg z lilii wodnej i lipoaminokwas

POJEMNOŚĆ:

50 ml

LINK DO PRODUKTU:




Regeneracyjne serum do pięt


Efekty stosowania tego serum były widoczne najszybciej. Skóra wygląda bardzo zdrowo, jest napięta, elastyczna i nawilżona. Polecam ten produkt do codziennej, wieczornej pielęgnacji. 


Produkt zabezpiecza skórę przed pękaniem, intensywnie nawilża i regeneruje pięty zapewniając im miękkość i gładkość

- intensywnie nawilża i odżywia suchą skórę pięt
- zabezpiecza przed pękaniem
- chroni skórę przed przesuszeniem
- regeneruje spękany i uszkodzony naskórek

Serum należy stosować systematycznie raz dziennie. 

SKŁAD:

- mocznik 30%
- Witamina A
- Witamina F
- Lanolina
- Witamina E

POJEMNOŚĆ:

30g

LINK DO PRODUKTU:




Regeneracyjne serum do paznokci


Nieczęsto stosuje odżywki czy sera do paznokci. Jednak jestem bardzo zadowolona działaniem tego produktu. Moje paznokcie szybciej rosną, są twardsze i nie łamią się.


Produkt ten rozjaśnia przebarwienia, zmiękcza skórki, wzmacnia, odżywia i chroni płytkę paznokcia zapobiegając jej rozdwajaniu.

- przywraca paznokciom ładny i zdrowy wygląd
- chroni przed pękaniem 
- uelastycznia
- nawilża
- wzmacnia i regeneruje

Preparat można stosować okresowo lub przez cały rok.

SKŁAD:

- olej cytrynowy
- olej z pestek winogron
- olej ze słodkich migdałów
- olej z orzeszków makadamia
- witaminy A, E

POJEMNOŚĆ:

- 5 ml

LINK DO PRODUKTU:



Produkty marki Regenerum bardzo pozytywnie wpłynęły na kondycje mojej skóry i paznokci. Codzienne stosowanie sprawia, że działanie jest widoczne bardzo szybko.
Zapraszam do zapoznania się ze wszystkimi produktami marki na stronie:


Zapraszam również na Instagram marki Regenerum.

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam produkty tej firmy!
    Serum do paznokci sprawdza się u mnie genialnie!
    http://clauditta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki od Regenerum zwłaszcza szampon do włosów świetnie mi się spisał!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe produkty

    https://www.youtube.com/watch?v=NDi4T5JtuBs&t=3s

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią przetestowałabym serum do paznokci, gdyż moje wołają o pomstę do nieba ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie ta marka ma przeciętne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa czy u mnie te produkty zdziałałyby cuda:) Trzeba się przekonać

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger