13:05

Efektima - Olejek Konopny CIAŁO & WŁOSY

Witam!

Dziś przychodzę do Was z recenzją Olejku Konopnego od marki Efektima. Myślę, że po testach jestem w stanie powiedzieć o nim parę słów.



Przyjrzyjmy się bliżej olejkowi konopnemu:

Sam olejek konopny uważany jest za jeden z najlepiej nawilżających olejków na świecie. 
Podobno działa jak zastrzyk pielęgnujący!




Dla wielu osób skład kosmetyków jest najważniejszy. Dopiero po analizie składu decydują się na stosowanie danego produktu. 
A oto on:




Opakowanie:

Olejek zamknięty jest w praktycznej, podłużnej i plastikowej butelce z atomizerem. Buteleczka jest bardzo pojemna i mieści w sobie 150 ml produktu.
Sam atomizer działa bez zarzutów, aplikacja dzięki niemu jest szybka i bezproblemowa.
Atomizer nie ścina się i zawsze równomiernie rozprowadza produkt.
Taka forma aplikacji ułatwia pielęgnację!



A jak sprawdził się u mnie olejek konopny od marki Efektima?


CIAŁO:

Olejek stosowałam dokładnie przez miesiąc, skóra po nałożeniu olejku stała się nawilżona, gładka i miękka w dotyku.
Widzę, że teraz moja skóra jest w naprawdę dobrej kondycji!
Bardzo podoba mi się fakt, że po zastosowaniu produktu nie miałam uczucia lepkości i dyskomfortu. Olejek bardzo szybko się wchłania.
Zauważyłam, że produkt dobrze działa na niedoskonałości.
Skóra stała się nieskazitelna, nie występują zaczerwienienia a lekkie siniaki goją się szybciej.
Skóra jest zdrowa i odżywiona a zapach który pozostawia olejek jest bardzo przyjemny!



WŁOSY:

Najbardziej ciekawa byłam, czy ten produkt faktycznie pomoże mi rozczesywać włosy. A w tym sprawdził się idealnie!
Produkt nakładałam na włosy, na całej ich długości omijając miejsce zaraz przy głowie.
Mam wrażenie, że moje włosy są bardziej błyszczące, nawilżone i wyglądają zdrowo. Zdecydowanie poprawiła się ich kondycja. Bałam się. że po zastosowaniu takiego olejku włosy będą się przetłuszczać, nie szczęście nic takiego mnie nie spotkało, na szczęście nigdy nie miałam z tym kłopotów.



Bardzo polecam stosowanie olejku konopnego do codziennej pielęgnacji skóry i włosów.
Już od pierwszego dnia stosowania widać różnicę.
Dodatkowym atutem jest zapach który pozostaje na naszym ciele i włosach na długi czas!



Polecam każdemu wypróbować Olejek Konopny od marki Efektima i na sobie przekonać się jakie działanie ma ten zagadkowy produkt!

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Świetny jest ten olejek lubię go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo o nim czytałam na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę chyba zakupić :) Bo wydaję się świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam stosować oleje w pielęgnacji. Używałam olejek konopny i faktycznie jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosowałam już wiele olejków w codziennej pielęgnacji, ale zawsze nie było mi po drodze z olejkiem konopnym, aczkolwiek teraz chętnie go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie miałam to w swoich rękach, ale sama jestem ciekawa jak zachowały by się na moich włosach. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger