16:57

Recenzja kosmetyków FITOMED - mgiełka do twarzy & serum olejowe

Witam!

Zapraszam na recenzje dwóch naturalnych kosmetyków od marki FITOMED



A kosmetyki które testuje to: 

Mgiełka do twarzy oczarowa 

&

Serum olejowe odżywcze 


Zachwycona lawendowa mgiełka do twarzy postanowiłam wypróbować inny rodzaj tego kosmetyku. Jak zawsze nie zawiodłam się!
Serum również sprawdza się doskonale.

Mgiełka do twarzy oczarowa




Najważniejsze składniki:

hydrolat oczarowy Ecocert, pantenol, alantoina, olejek „neroli”.

Stosowanie:

Mgiełkę należy rozpylić na twarzy zamykając wcześniej oczy. Nadmiar produktu możemy usunąć husteczka lub pozostawić do wyschnięcia.
Kosmetyk przeznaczony jest do cery mieszanej, tłustej, naczynkowej. Polecany również do nawilżania twarzy dla osób pracujących przy komputerach oraz w klimatyzowanych pomieszczeniach. 
Mgiełkę możemy stosować na makijaż, co dodatkowo go odświeży.

Działanie:

woda aromatyczna z liści oczaru jest znakomitym środkiem do odświeżania i oczyszczania skóry tłustej i mieszanej oraz naczynkowej. Produkt zmniejsza zaczerwienie twarzy i objawy naczynkowe. Migełka oczarowa łagodnie ściąga rozszerzone pory, rozjaśnia i tonizuje skórę.

Pojemność:

200 ml

Więcej informacji:




Serum olejowe odżywcze 


Najważniejsze składniki:

olej z awokado, olej z pestek winogron, olej z orzeszków makadamia, olej z owoców rokitnika, witaminy A, E, F, lipoglicyna, Q10.

Stosowanie

Kosmetyk zalecane jest stosować na noc, po peelingach, zabiegach mezoterapii oraz dermorollerach. Cienka  warstwę serum (1-2 krople) rozprowadzić na oczyszczoną skórę twarzy, omijać górne powieki.
Działanie:

dostarcza skórze niezbędnych substancji odżywczych potrzebnych do zdrowego funkcjonowania naskórka.

Pojemność:

15 ml

Więcej informacji:



Kosmetyki te stosuje od niedawna, ale jako wielka fanka marki Fitomed już wiem ze się nie zawiodę na Ich produktach.
Zapraszam na oficjalna stronę marki Fitomed gdzie znajdziecie sklep internetowy. 
Zapraszam do wypróbowania najlepszych naturalnych kosmetyków.

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ich kosmetyki, są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię produkty marki Fitomed, zwłaszcza odświeżające mgiełki do ciała - jestem ich wielką fanką! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam i lubię markę Fitomed, więc nie dziwię się, że i Tobie kosmetyki tego producenta przypadły do gustu. :)
    Szkoda, że nie napisałaś nic więcej
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oczar! jego zapach totalnie mi nie odpowiada no ale trudno :) swoją mgiełkę kupowałam na iwos.pl. Teraz planuje spróbować ich kremów bo słyszałam wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tę markę, ale tych produktów jeszcze nie miałam. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wypróbuję te produkty, bo czuję, że moja skóra może je polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki, ale produkty wydają się być naprawdę godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie stosowałam jeszcze tej mgiełki bo przyznam się szczerze, że nigdzie jej nie widziałam ;) pewnie kupię kiedy tylko ją zobaczę ;)

    http://bitasmietanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają świetnie, z chęcią przetestuję.
    Dzisiaj założyłam bloga i serdecznie zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba spróbuję , może akurat to serum polubi się z moją buzią :)
    +
    świetny wpis ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post, pierwszy raz słyszę o kosmetykach z tej firmy <3 Wpadłam przypadkiem i zostaje na dłużej
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger