17:47

ZAFUL - ubrania i akcesoria

Witam!

Paczka od ZAUL już dziś zagościła w moich rękach. Czekałam na to z niecierpliwością, by podzielić się z Wami jej wspaniałą zawartością. Zapraszam!

_____________________________________________________________

Hello!

The package from ZAUL has already appeared in my hands today. I waited impatiently to share her wonderful content with you. I invite you!




koszulka / t-shirt





Pierwsze co zauważyłam to fakt, że koszulka była bardzo starannie zapakowana. Świetnej jakości opakowanie kryło w sobie t-shirt z dobrego, grubszego materiału. 
Nadruk jest trwały, a z całej koszulki nie odstają żadne nitki. Na żywo jest jeszcze ładniejsza niż na zdjęciu, a co najważniejsze - jest bardzo wygodna.
_________________________________________________

The first thing I noticed is the fact that the T-shirt was very carefully packed. The great quality packaging contained a t-shirt made of a good, thicker material.
The print is durable, and no threads stick out from the entire shirt. Live is even prettier than in the picture, and most importantly - it is very comfortable.




okulary / sunglasses





A oto mój faworyt z całego zamówienia! Te okulary są piękne i świetnie się noszą. Są wykonane z wysokiej jakości plastiku który nie trzeszczy. Ich rozmiar jest duży ale ładnie prezentują się na twarzy. 
Są piękne i będę je nosić całe lato!
_________________________________

Here is my favorite from the whole order! These glasses are beautiful and wear great. They are made of high quality plastic that does not crack. Their size is large but they look nice on the face.
They are beautiful and I will wear them all summer!




akcesoria kosmetyczne / cosmetic accessories





Produkt ten widziałam u wielu znanych osób. Naprawdę czyni on cuda!
Umycie pędzli trwa chwile a są naprawdę dokładnie umyte.
Mogę śmiało powiedzieć, że to moi kolejni ulubieńcy.
__________________________________________________

I have seen this product from many famous people. He really does miracles!
Washing brushes takes moments and they are really thoroughly washed.
I can honestly say that these are my next favorites.




Gąbki do makijażu / Make-up sponges





Ten produkt zrobił na mnie mniejsze wrażanie. Gąbki są bardzo dobre i świetnie rozprowadzają podkład, jednak są zbyt małe.
Za miękkość nie mogę ich nie lubić!
_________________________________

This product made a smaller impression on me. The sponges are very good and they spread the foundation well, but they are too small.
I can not dislike them for softness!




I oto wszystkie produkty które wybrałam w sklepie ZAFUL. 
Zapraszam do zakupów!

Pozdrawiam!

21 komentarzy:

  1. Ekstra ta bluzka a ta akcesoria serduszko pierwszy raz widzę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Te okulary wyglądają ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Te myjki do pędzli są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu i ja kupić to do pędzli;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Super koszulka! Uwielbiam herbatę i wszelkie akcesoria i ciuchy z nią! Coś dla mnie. Na te gadżety do mycia pędzli chyba się skusze. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej spodobała mi się ta koszulka ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. koszulka super, mam ją zapisaną w ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Okulary wyglądają super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie tshirty, bardzo mi się podobają. Najlepiej pasują do dżinsów nie ma co :D

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/06/przedpremierowo-podejrzany-paulina-swist.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Dodaję bloga do obserwowanych jako Kinga Purgał i liczę na rewanz.

      Usuń
  10. Uwielbiam takie ironiczne poczucie humoru i gry słów jak na tej koszulce :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta koszulka jest przepiekna!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zamówienie :) Naprawdę rewelacja! :) Bardzo podoba mi się ten t-shirt z nadrukiem, kolekcjonuję takie a ten zestaw gąbeczek mam dokładnie taki sam! i rzadko go używam, dla mnie też bb są zbyt małe :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Okulary przeciwsłoneczne są super! *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy wybrałaś! Koszulka to mistrzostwo! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. You have a lovely blog! Love your post! I followed you. Would you be so kind to follow back? Let's be in touch and keep supporting eachother in this :-)

    Have a nice day!

    https://minnieart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super praczka, fajne ciuszki i dodatki :). Kropką nad "i" byłby długi naszyjnik, taki jak tu znalazłam: https://esclusiva.pl/dlugie-naszyjniki z tym t-shirtem i okularami byłaby ciekawa całość :).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger