17:01

Etui na telefon od ETUO.PL - recenzja + 10 % zniżki!

Witam!

Etui stały się nieodłącznym elementem. Dlatego dziś witam się z Wami trzema wybranymi przeze mnie modelami casów na na telefon ze strony:


A niżej znajdziecie kod na 10% zniżki!


Wzory:

Strona ta oferuje etui z wielu kategorii. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Wielbicielki mody, kwiatów, geometrycznych wzorów, zwykłych obrazków na pewno znajdą swoją wymarzoną obudowę.
Dostępne są również wzory męskie, jednokolorowe czy sportowe, a także wykonane z innych materiałów.
Bardzo istotną rzeczą jest fakt że możemy sami zaprojektować swoją własną obudowę, wysyłając zdjęcie jakie tylko chcemy.
Wybór jest naprawdę duży!

Jakość:

Myślę, że jakość jest jednym z najważniejszych aspektów. Ja jestem z niej bardzo zadowolona, ponieważ nadruki są wyraźne i łatwo nie uda się ich zetrzeć. 
Jednak najbardziej zaskoczył mnie fakt, że telefon nie ślizga się i mocno przylega do dłoni. Tył obudowy jest przyczepny, nie spodziewałam się tego, dlatego za to ogromny kolejny plus.

Cena:

Na mój model telefonu czyli Iphone 7 plus ceny zaczynają się już od 14,90. Myślę, że jest to bardzo dobra cena. 
Stacjonarnie nie byłam w stanie znaleźć obudowy w tak niskiej cenie. 
Na inne modele telefonów ceny również są bardzo niskie, nawet niższe niż 14,90.



1. Obudowa w piwonie






2. Obudowa biały marmur





3. Obudowa z własnym zdjęciem





Oczywiście ze wszystkich etui wzór w piwonie to mój faworyt!
Wszystkie mają mocne, nasycone kolory ale ta obudowa będzie mi towarzyszyć przez całe lato.
Idealnie pasuje do słonecznych stylizacji i gorących wakacji. 
Mnie ten wzór naprawdę ożywia, przyjemnie się na niego patrzy i bardzo przykuwa wzrok. 




Marmur to jeden z najmodniejszych wzorów, a na jasnym telefonie prezentuje się pięknie!
Telefon wygląda bardzo elegancko.
Nie mogłam sobie darować wzoru z pięknym, czarnym audi. Na czarnym telefonie całość prezentuje się wyjątkowo dobrze. Był to mój projekt, a samochód został nadrukowany bardzo wyraźnie dokładnie tak jak chciałam. Jestem zachwycona i w 100% polecam zakup etui na stronie ETUO

Kod na 10% zniżki:

"blogznizka"

Kod jest bezterminowy, dlatego zapraszam do zakupów!



Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Cudowne case na telefon, ten marmurkowy skradł mi serce ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatowy wzór najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu,ciekawie się zapowiada. Gdyby nie to że niedawno kupiłam sobie case to bym pewnie zakupiła.. Chodź zawsze mogę kupic kolejne.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten marmurkowy case jest przepiękny 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne case! Bardzo mi się podobają! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To w kwiaty najbardziej mi się podoba :) Do mnie dzisiaj mają dwa nowe etui dojść, ale chyba zamówię jeszcze jedno :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow te casy bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy dodatek, nawet na to bym nie wpadła;) Właśnie kupuje telefon, może i pomyśle o takich. Też dobrze jest mieć sprawdzony serwis iphone gdansk, różne wypadki przecież się zdarzają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Etui w kwiaty staje się coraz bardziej popularne. Mnie się bardzo spodobało to etui z motywem auta.
    Pozdrawiam Sklep z akcesoriami do telefonów GSM HURT

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzór marmuru nigdy nie wychodzi z mody. Marmur jest ponadczasowy. Wygląda elegancko i luksusowo.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger