19:41

Recenzja kosmetyków FITOMED mydlnica lekarska - płyn do kąpieli i szampon

Witam!

Kosmetyki naturalne to zawsze gorący temat. Dziś zaprezentuje Wam dwa produkty marki Fitomed. Są one przeze mnie testowane dlatego pragnę podzielić się z Wami moją opinią. 

Zapraszam na stronę gdzie znajdziecie szczegółowy opis tej firmy oraz sklep internetowy.


Zapraszam wszystkich poszukiwaczy ziołowych kosmetyków!




A kosmetyki które mam przyjemność testować to:


PŁYN DO KĄPIELI z kwiatem arniki

&

SZAMPON ZIOŁOWY do włosów suchych i normalnych




Oba te produkty są z serii "Mydlnica lekarska".

A sama wyżej wspomniana mydlnica to gatunek rośliny wieloletniej należący do rodziny goździkowatych.
Jest to roślina lecznicza ale i również ozdobna. 
Dawniej, gdy nie znano mydła, do mycia używano m.in. odwarów z korzeni mydlnicy. Są skuteczne, pienią się obficie i swoimi własnościami przewyższają mydła, gdyż nie niszczą skóry i nie powodują alergii u ludzi uczulonych na mydło. 
Nie bez powodu jest nadal ceniona w produkcji kosmetyków.




Płyn do kąpieli z kwiatem arniki




Najważniejsze składniki:

świeży wyciąg z ruszczyka, nasion kasztanowca, kwiatu arniki oraz z korzenia mydlnicy lekarskiej 

Stosowanie:

Produkt ten jest przeznaczony dla osób które nie lubią mocno pieniących się płynów do kąpieli i dla osób które źle tolerują wodę miejską. 
Około 5 lub mniej nakrętek takiego płynu wlewamy do wanny pod bieżącą wodą.

Działanie:

Gwarantuje Wam, że tak jak ja będziecie pozytywnie zdziwione zapachem i kolorem tego płynu. Mianowicie zapach jest bardzo mocny, przyjemnie ziołowy i w czasie kąpieli natychmiastowo wypełnia całe mieszkanie. 
Po kąpieli czułam się bardzo zrelaksowana i odprężona.
Warto dodać, że produkt ten zmiękcza wodę, poprawia mikrokrążenie i zapobiega wysuszaniu się skóry. 
Płyn ten zapewnił mi prawdziwe spa po ciężkim i stresującym dniu. 

WIĘCEJ INFORMACJI:






Szampon ziołowy 




Najważniejsze składniki:

świeży wyciąg z liścia pokrzywy, kwiatostanu lipy, szyszek chmielu, ziela skrzypu polnego, korzenia mydlnicy lekarskiej 

Stosowanie:

Dermatolodzy polecają ten szampon przy alergicznym świądzie, przy nadmiernym wypadaniu włosów na skutek częstych fryzjerskich zabiegów.
Przeznaczony jest do włosów suchych i normalnych. 
Zalecane jest naniesienie małej ilości szamponu na mokre włosy i dokładne ich spłukanie.

Działanie:

Bardzo spodobał mi się delikatny, ziołowy zapach tego szamponu. Po umyciu włosy były miękkie i łatwo się rozczesały co jest ważne dla osób z długimi włosami tak jak moje.
Szampon ten zapobiega nadmiernemu łuszczeniu się skóry, zmniejsza i likwiduje swędzenie skóry. Najważniejszy dla mnie jest fakt że zmniejsza łamliwość i nadaje elastyczność włosom.

WIĘCEJ INFORMACJI:





Podsumowując oba kosmetyki:

Produkty z serii "mydlnica lekarska" sprawdziły się u mnie idealnie!
Z ich pięknym ziołowym zapachem polubiłam się od razu i na pewno będę je stosować.

Fakt, że są to kosmetyki naturalne dodatkowo spowodowały, że czuję się świetnie używając ich. 




Zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu internetowego marki FITOMED.
Gwarantuje stuprocentowe zadowolenie!

Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam ziołowe kosmetyki są dużo zdrowsze i lepsze w działaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę je wyprobowac, bo moje włosy potrzebują ostatnio ratunku ..
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam ziołowe produkty do włosów. Chyba były to odżywki w sprayu Radical, jeszcze jak mieszkałam w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze słyszę, ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam kiedyś szamponu z tej firmy i również byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Korzystam wyłącznie z naturalnych kosmetyków, ale tych jeszcze nie znałam, także muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie naturalne szampony! Płynu do kąpieli nie miałam jeszcze okazji wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tych produktów nie stosował, ale lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger