18:30

Zdobienie hybrydowe SEMILAC - blue

Witam! 

Postów na temat paznokci nie było u mnie bardzo długo! Muszę powrócić do regularności, dlatego dziś przychodzę z prostym ale według mnie efektownym zdobieniem dla wszystkich fanek niebieskiego koloru i błysku.



Paznokcie przydłużyłam żelem, cały czas uczę się tego robić dlatego do doskonałości jeszcze mi wiele brakuje. W zdobieniu przeważa granat, a efektu dodaje brokatowy lakier mieniący się w różnych kolorach.






Do przygotowania zdobienia potrzebujemy:



1. Żel Semilac SMART SIMPLE 

Ma on gęstą konsystencje, i łatwo buduje się nim paznokieć na formie.



2. Lakier hybrydowy Semilac 085 Deep Ocean





3. Lakier hybrydowy Semilac 506 Like A Mermaid 




Kolory pięknie ze sobą współgrają tworząc piękny efekt!
Czasem prostota jest najpiękniejsza.




Zapraszam do odtworzenia mojej stylizacji!
Dziękuję za komentarze i pozdrawiam :)


21 komentarzy:

  1. Kolor jest obłędny, a pazurki wyszły przepięknie <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany dosłownie zakochałam się w tym brokatowym lakierze, muszę go mieć haha ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. o rety , super ale chyba dla mnie zbyt odważnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt.
    Jeżeli chodzi o lakiery do paznokci to Semilac jest najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest przecudowny i świetne wygląda na paznokciach, nie mogę się napatrzec.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamo jestem zakochana w tych kolorkach! Marzą mi się i chyba muszę je chyba zakupić

    Mój blog >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknieeeeee , zakochałam się ! Kojarzą mi się z zimą, ale w pozytywnym znaczeniu :) Jestem zakochana w Semilacach, ale aż takich cudeniek nie potrafię :D
    Będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam taki kolor na paznokciach, piękne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię odcieni niebieskiego, ale przekonujesz mnie do takiego koloru. Bardzo zimowe i po prostu pięknie wykonane. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za niebieskim ale przyznam, że ten odcień mnie niesamowicie urzekł :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. przesliczne pazurki, chciałabym takie mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie ci to wyszło całość wygląda mega aż się napatrzeć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne

    https://hyggefotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Obłędny kolor! Cudo!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/10/ostatnie-ciepe-chwile-w-kadrze.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne pazurki, już wiem jaki sobie kolorek zrobie!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy na paznokciu środkowym i serdecznym, są nałożone na siebie oba kolory?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger