16:36

Recenzja palety - HUDABEAUTY - Warm Brown Obsessions

Witam!

Zapraszam na post który sama pisałam z wielką przyjemnością! Test i recenzja limitowanej paletki HUDABEAUTY Warm Brown Obsessions. 




HUDABEAUTY Warm Brown Obsessions

Na samym wstępie muszę zaznaczyć, że jest to najlepsza paletka jaką mam i z jakiej w życiu korzystałam!

Jest ona pięknie skomponowana, kolory ładnie ze sobą współgrają i dają możliwość stworzenia setek różnych makijaży. 



Na pierwszy rzut oka widzimy mocne brązy i złoto umieszczone w samym środku palety. Cienie testowałam na sucho i na mokro i w obu przypadkach wypadły znakomicie. Najbardziej zadziwił mnie fakt że w ogóle się nie osypują! Przyznam szczerze, że są to moje jedyne cienie które nie osypują się nawet odrobinę. 




Mając tę paletkę stworzymy makijaż od zera. 

Najjaśniejszy waniliowy cień idealnie sprawdzi się jako baza pod cały makijaż oka, oraz jako rozjaśnienie miejsca zaraz pod brwią.
Ciemniejsze brązy podkreślą zewnętrzny kącik oka.
Jaśniejsze wewnętrzny.
Złoto umieszczone na samym środku wygląda świetnie przy wewnętrznym kąciku oraz jako rozjaśnienie środka oka.




W dotyku cienie są bardzo kremowe, nieporównywalnie do paletek MUR, Sleek czy Catrice.
Mocny pigment sprawia, że wystarczy lekko dotknąć je pędzlem by uzyskać intensywny kolor na oku.

Dzięki małej wielkości paletkę możemy mieć cały czas przy sobie, a lusterko umożliwi nam wykonanie makijażu w każdym miejscu.




A najważniejsze na koniec! Blendowanie tych cieni to po prostu bajka! Wystarczą dobre pędzle plus te cienie i szybko stworzymy efektowny makijaż. 
Już niedługo dodam moją propozycję makijażu wykonaną tylko tą paletą.

A oto swatche wszystkich kolorów. (po każdym kolorze palcem przejechałam raz)




Zapraszam do komentowania i pozdrawiam!

28 komentarzy:

  1. piękna paleta, podobnie jak pierwsza bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzę że ją kupie, idealnie odcienie dla mnie :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne kolory

    http://www.emiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow genialna paleta, kwadratowa forma jest idealna wg mnie bo zajmuje mało miejsca :) Piękne zdjęcia wykonane z dbałością o szczegóły.
    Zapraszam do mnie.
    www.jejinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomyśleć, że ja się na czymś takim nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie kolorki!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna paletka! I te kolory.. Bardzo mnie do niej zachęciłaś i czekam na propozycję makijażu :-) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka rewelacyjnie się prezentuje, koniecznie muszę ją nabyć! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory są boskie! Niestety, ale ja nie potrafię robić ładnych makijaży oczu, dlatego uczę się na tańszych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo słyszałam o tej palecie, wiele pozytywnych opinii, twój swatch mnie jeszcze bardziej do niej przekonuje ;)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kolorystykę tego typu :)
    ******************************************

    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!

    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)

    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  12. I want this

    Your blog is interesting!! Informative!!
    Follower # 232.I'm following you! If you like my blog, you can follow me back here,
    ♡Beauty Drugs♡ ♡ Stay in touch. ♡ Love xoxox

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda bardzo fajnie ta paletka! i jest taka mała, poręczna idealna na wyjazd. właśnie rozglądam się za nimi, ale słyszałam, że już ciężko je dostać.
    gdzie ją kupiłaś ? :)

    https://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletkę zakupiłam na stronie Sephory :)
      Jest już niedostępna

      Usuń
  14. Bardzo ładne kolory, może sprezentuję sobie na święta. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowita paleta :) marzy mi się taka :) cudne kolorki :) pozdrawiam
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowicie elegancka paleta, kolory dają duże pole do popisu. Czekam na propozycję makijażu, bo na swatchach wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne kolorki!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Love your post dear ♥
    If you want you can check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. korci mnie ta paletka od pewnego czasu, ma dla mnie idealne odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna recenzja. Zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. One są rewelacyjne! Mam Electric i zastanawiam się jeszcze nad Smoky, ciekawe czy Huda wypusci jeszcze jakies mini paletki w tym roku:):*

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger