10:37

Makijaż - zieleń i turkus - Makeup Revolution & Sleek

Witam!

Dzisiaj zapraszam na coś nowego! Jest to moja pierwsza propozycja makijażu, myślę że idealnie nadająca się na wesele lub inną ważną okazję.


Makijaż utrzymany jest to odcieniach turkusowego oraz zielonego przechodzącego do głębokiego brązu nad załamaniem powieki.



A oto cienie potrzebne do wykonania tego makijażu oka:

Paleta Makeup Revolution Essential Mattes


Ta paleta z jeden z kosmetyków który dostaniemy za dobrą cenę i otrzymamy świetną jakość. Stąd właśnie bardzo duże zużycie i zniszczenie palety. Używam jej praktycznie codziennie i jest niezastąpiona jak na razie. Cienie są mocno napigmentowane i dobrze się blendują.


Z tej palety użyłam najjaśniejszego cienia jako podkład pod cały makijaż oka i pod brew by całość rozjaśnić. 


Ciemny brąz doskonale sprawdził się do podkreślenia miejsca nad załamaniem. Pięknie połączył się z zielenią tworząc całość.


Paleta Sleek Storm 578


Paleta Sleek to produkt idealny do wykonania okazyjnego makijażu. Cienie są mocno brokatowe i mają ciemne kolory. Nałożone na mokro wyglądają obłędnie.


Najciemniejszy zielony kolor nakładamy od zewnętrznego kącika kierując się w środek oka. Cienie mocno blendujemy by tworzyły taflę koloru.


Turkus aplikujemy na środek oka i łączymy z zielenią tworząc płynne przejście między dwoma kolorami.


Najjaśniejszy złoty kolor umieszczamy w zewnętrznym kąciku oka i łączymy z turkusem. Wszystkie cienie pięknie do siebie pasują tworząc mocny makijaż.


Matową czernią przyciemniamy zewnętrzny kącik zaraz przy łączeniu kolorów z brązem. Przyciemniamy również linię rzęs ponieważ sztuczne rzęsy będą tu pasować idealnie. Użyłam rzęs Ardell Demi Wispies.


Do stworzenia tego makijażu użyłam 3 pędzli:
Hakuro H80
Hakuro H79
Hakuro H77






Oto moja pierwsza propozycja! Zapraszam do komentowania i opinii. 

Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta propozycja. Uwielbiam palety Sleek i MUR za ich pigmentacje i cenę 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijąż,niebieski idealnie pasuje do Twoich oczu :)


    https://4gnieszk4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękny kolor oczu ♥ Paleta też super ♥ Pozdrawiam :))
    http://recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna paletka, a kolorystyka tego makijażu powala :)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się wykonany przez ciebie makijaż. Sama obecnie wiele ćwiczę, więc mam nadzieję, że mi również uda się kiedyś zrobić coś równie ładnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny
    http://nouw.com/skucinska

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny wyszedł Ci ten makijaż:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger