13:18

Kosmetyczni i niekosmetyczni - ULUBIEŃCY WRZEŚNIA

Witam!

Z racji tego, że miesiąc wrzesień już się zakończył pragnę przedstawić Wam ulubieńców września! Będą to zarówno kosmetyki, jak i biżuteria, myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie!



1. Zegarek Daniel Wellington




Zegarek który ja posiadam to model: Classic Petite Sheffield 32 mm

Zakup tego zegarka był strzałem w dziesiątkę! 
Posiada on przejrzystą czarną tarcze ze złotymi elementami. 
Pasek jest wykonany z grubej, czarnej skóry, która również wygląda elegancko, nie zagina się jak to skóra ma w zwyczaju.
Nie jest za duży, ładnie leży na ręce. 
Pasuje do stylizacji zarówno eleganckich jak i sportowych. 
Świetnie komponuje się ze złotą biżuterią tworząc bardzo ekskluzywny wizerunek.

Cena: 645 zł




2. Bransoletka Pandora



Na bransoletkę Pandora miałam ochotę już parę lat temu. 
Teraz stałam się posiadaczką najbardziej popularnego modelu z baryłkowym zapięciem. 
Jest mega duży wybór koralików, kolorów i modeli.
Jest ona bardzo mocna, ciężka, wykonana z masywnego srebra.
Już niebawem pokażę Wam jak wygląda z pierwszymi charmsami!

Cena: 249 zł



3. Lakiery Semilac



Moi najnowsi ulubieńcy to dwa lakiery które pięknie wyglądają zarówno osobno jak i razem.
Są one jak zawsze świetnej jakości, zamknięte w małej, czarnej buteleczce.
Lakiery te idealnie pasują do jesiennych stylizacji.
Potrzebują dwóch warstw by uzyskać pełne krycie.

Cena 29 zł za sztukę

128 Pink Marshmallow


123 Szeherezada



4. Baza pod makijaż Cashmere


Ta baza już nieraz gościła na moim blogu, jednak tym razem w ulubieńcach!
Skóra dzięki niej staje się bardzo miękka i idealnie gładka.
Nawet po zastosowaniu kremu gwarantuje efekt matu.
Podkład i puder nałożony na bazę wygląda naturalniej, rozprowadza się łatwiej.
Produktu tego używam od długiego czasu i według mnie bardzo przedłuża on trwałość makijażu. 

Cena: 35 zł



5. Kosmetyki Eveline


Kosmetyki marki Eveline polubiłam niedawno ale już się z nimi nie rozstaje.
Największą ich zaletą jest niska cena i bardzo dobra jakość i dostępność.

Prezentowane produkty to:

Tusz Color Edition oraz eyeliner w pisaku

Oba te produkty kupiłam w zestawie w Hebe. 
Kosmetyki sprawdzają się znakomicie, są trwałe i efektowne.
Tusz rozdziela rzęsy bardzo je wydłuża i nie skleja ich.
Eyeliner z łatwością rysuje nawet bardzo cienie linie.

Cena za zestaw: 16,99



Bronzer Natural Bronzing

Bronzer pięknie podkreśla kości policzkowe, oraz w razie potrzeby ociepla całą twarz.
Nie zostawia plam, jest trwały i z łatwością się rozprowadza.
Jest wielką zaletą jest wydajność! Używam go codziennie, a niewiele się zużył.

Cena 12 zł



I oto wszyscy ulubieńcy miesiąca wrzesień!
Zapraszam do komentowania i pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Marzy mi się ten zegarek DW. Dużo osób poleca właśnie tą bransoletkę z Pandory może i sama się zaopatrzę. Fajni ulubieńcy, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarek wygląda naprawdę zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham takie zegarki! Mam nawet podobny.
    Posiadam identyczną bransoletkę z Pandory. :)
    Śliczne lakiery.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie zegarek jest najlepszy:)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. super zegarek, do tego Semilaci, świetnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam bransoletki Pandory i możliwość własnego wyboru koralików oraz indywidualnej stylizacji. Coś wspaniałego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczególnie urzekli mnie biżuteryjni ulubieńcy - zarówno bransoletka jak i zegarek są przepiękne!

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zegarek cudo. Baze miałam, jest super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zegarek jest przepiękny, już od dawna mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Semilac 123 bardzo mi się podoba, ostatnio powracam do manicure hybrydowego. Zegarek bardzo ładny, ale ja mam tak szczupły nadgarstek, że ciężko znaleźć mi odpowiedni zegarek :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zegarek ❤ Marzy mi się taki od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegarek jest cudowny! A co do lakierów, muszę koniecznie zakupić te kolory, są śliczne! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. przecudowny jest ten zegarek, już wiem co chce na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger