18:02

AVON Distillery - nowe kosmetyki wegańskie

Witam!

Zapraszam na recenzję najnowszych kosmetyków od marki AVON - Distillery. 



Nowa seria kosmetyków AVON Distillery to produkty wegańskie, bez substancji zapachowych, nie zawierające w składzie alkoholu. 

- testowane klinicznie
- testowane alergologicznie 
- testowane dermatologicznie 




Zapraszam do zapoznania się z wszystkimi pięcioma produktami!


1. Balsam oczyszczający do Twarzy z ekstraktami roślinnymi.



Balsam ten przede wszystkim skutecznie i szybko oczyszcza twarz, usuwając nawet mocny makijaż. Działa nawilżająco, a także udoskonala strukturę skóry. 

Zastosowanie: do każdego rodzaju skóry

Formuła balsamu oparta jest na ekstraktach roślinnych, które nie naruszają bariery ochronnej skóry. Jest to kosmetyk odżywczy. 




2. Skoncentrowana 100% witamina C w pudrze. 



Skoncentrowana dawka witaminy C rozjaśnia i rozświetla cerę. Produkt ten odżywia skórę i odkrywa jej naturalny blask. 

Zastosowanie: do skóry w każdym wieku, do stosowania z kremem do twarzy.

Odżywcza bomba witaminowa to 100% witaminy C i E, zwanej witaminą młodości. 




3. Nawilżający krem do twarzy SPF25 z filtrem mineralnym. 



Mineralny filtr i gliceryna pochodzenia roślinnego skutecznie matuje, intensywnie nawilża i chroni skórę przed promieniowaniem. 

Stosując krem uzyskamy świeżo i zdrowo wyglądającą, idealnie nawilżoną skórę. Filtr chroni przed czynnikami zewnętrznymi.

Po aplikacji krem pozostawia białą warstwę - to normalne, w ten sposób działa. Wystarczy wmasować go do całkowitego wchłonięcia. 




4. Głęboko nawilżający eliksir na noc z gliceryną roślinną. 



Nawilżający krem do twarzy na noc przywraca młodzieńczy blask i intensywnie  nawilża skórę. 

Formuła z witaminą B3, gliceryną w 100% pochodzenia roślinnego i hialuronianem sodu nawilża skórę nawet na 48h. 

Prawdziwy eliksir piękna w słoiczku zapewnia wysoki poziom nawodnienia!




5. Regenerujący olejek do twarzy z olejkiem jojoba. 



Składniki aktywne znajdujące się w olejku zapewniają ochronę antyoksydacyjną przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. 

Skoncentrowana formuła detoksykuje skórę, odżywia ją, sprawia że wygląda młodo a także powstrzymuje procesy starzenia się.

97% składu stanowi olejek jojoba!




Zapraszam do wypróbowania nowych kosmetyków AVON  z serii Distillery!

11 komentarzy:

  1. Kiedyś napewno testowałam częściej kosmetyków Avon bo mają naprawdę super jakość. Muszę do nich wrócić bo widzę, że nadal super działają. Pozdrawiam, poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, że marka AVON się rozwija :) Od kilku lat zawsze coś zamówię, od nich i jestem pod wrażeniem, jakie nowości wypuszczają na rynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli będę miała okazję zamówienia to być może skuszę się na tę linię, a na pewno olejek. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej serii! :) Już same eleganckie i klasyczne opakowania produktów rewelacyjnie się prezentują. Z chęcią chciałabym je przetestować.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie miałam kosmetyków tej firmy, jednak ta seria wygląda mega zachęcająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nic nie kupowałam od marki Avon, ale chętnie sprawdzę te produkty, bardzo podoba mi się to, że się rozwijają i stworzyli te wegańskie kosmetyki ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie miałam okazji testować tych produktów a szkoda może ktoś mi je sprezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam ze avon wprowadził wegańskie kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio widziałam je w gazetce i zastanawiałam się nad kupnem... Teraz nie mam już wątpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. So beautiful collections. I love all the items.
    💔
    www.OSC24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiedziałam, że ta marka ma też kosmetyki wegańskie w swoim sklepie o.O zawsze kojarzyły mi się jako produkty pełne chemii, a tu takie zaskoczenie :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger