00:35

Drogeria Internetowa strefaurody.pl - kosmetyki FREEDOM + MAKIJAŻ!

Witam!

Dziś zapraszam na wpis który powstał przy współpracy z drogerią internetową - strefaurody.pl!

Zapraszam na stronę drogerii:



Drogeria STREFAURODY to miejsce gdzie z łatwością znajdziecie interesujące Was kosmetyki, produkty do pielęgnacji, produkty do włosów i akcesoria.
Zadziwiająco niskie ceny, szybka dostawa i starannie zapakowana paczka to cechy charakterystyczne tej drogerii!

Szczególnie zapraszam do zapoznania się z kosmetykami marki FREEDOM, myślę że liczne promocje zachęcą Was do zakupów. 

Oto wszystkie produkty marki FREEDOM dostępne w drogerii:



A oto makijaż który wykonałam kosmetykami Freedom:


Oczy: cienie 03, 09 oraz rozwietlacze z trio które pokazuje poniżej
brwi: pomada odcień Ebony
Rzęsy: Ardell Wispies 
Wszystkie kosmetyki których użyłam do stworzenia makijażu są poniżej. 




Zapoznajmy się bliżej z kosmetykami FREEDOM:

1. Szczotka Large Oval Face Revolution


Jako fanka gąbeczek do makijażu zawsze byłam sceptycznie nastawiona do takich szczotek. 
Ten egzemplarz jest moim pierwszym i jedynym. 
Szczotka z łatwością rozprowadza podkład, nie tworząc brzydkich smug na twarzy. Sam proces nakładania podkładu jest o wiele szybszy niż dzięki gąbce. 
Po tym pierwszym użyciu już wiem że do gąbeczki nie powrócę! Te szczotki są świetne, więc jeżeli tak jak ja byłaś przeciwna - wypróbuj ją a nie zawiedziesz się. 

Na tą szczotkę jest teraz wielka promocja, zapraszam!

Cena: 69.99 16.99 zł




2. FREEDOM pro lipstick palette reds


Zestaw czerwonych pomadek do ust to idealna sprawa dla fanek mocnego koloru ust i różnego rodzaju produktów do ust.
Paletka oferuje aż 24 odcienie czerwieni - myślę że każdy znajdzie coś dla siebie.
Pomadki nakłada się z łatwością ponieważ mają przyjemną kremową konsystencję. Wystarczy niewielka ilość produktu by wypełnić całe usta. 
Trwałość jest naprawdę bardzo dobra.

Cena: 44.99 24,99




3. HD pro finish powder


Pierwszy raz miałam styczność z pudrem bananowym. 
Żółty odcień pudru bardzo ładnie wygląda na twarzy, na początku obawiałam się żółtych plam ale zupełnie niesłusznie. 
Puder ten powoduje uczucie satynowej skóry i przez wiele godzin dba o to by skóra nie świeciła się. 
Wystarczy niewielka ilość by przypudrować całą twarz. 

Mniejsza wersja pudru jest na mega promocji!

Cena: 24.99 9.99




4. Pro lipstick kit FAR AWAY COLLECTION


Szminki z kolekcji Far Away idealnie nadają się jako dopełnienie artystycznego makijażu. 
Kolory są piękne, głębokie i z łatwością rozprowadzają się na ustach.
Na pewno bardzo dobrze wypróbuje te szminki wykonując tegoroczne makijaże hallowenowe. 
Eleganckie i wygodne opakowania to też ważny aspekt i dopełnienie całości. 

Cena: 24.99 9.99




5. Pro contour stick


Korzystanie ze sticków do konturowania to wbrew pozorom nie taka trudna sprawa.
Kolory są bardzo ładne i naturalnie wtapiają się w skórę nie odznaczając się.
Bardzo zwróciłam uwagę na opakowania które są eleganckie i praktyczne, wysuwany kosmetyk wydaje się być bardzo wydajny. 
Te sticki są naprawdę godne polecenia, polecam je każdemu kto chce wypróbować czegoś nowego do konturowania. 

Cena: 24.99




6. Eyebrow pomade


Te pomady do brwi okazały się strzałem w dziesiątkę!
Z łatwością rozprowadzają się tworząc piękny i przede wszystkim naturalny zarys brwi. 
Pomady te pozwalają dużo szybciej stworzyć makijaż brwi, dodatkowo bardzo szybko zasychają i nie rozmazują się. 
Słoiczek jest malutki ale produkt wydaje się być wydajny. 
Polecam każdej osobie która uważa, że makijaż brwi jest najważniejszy. 

Cena: 24.99 9.99




7. HD light


Piękna paletka trzech rozświetlaczy sprawiła że jeszcze bardziej zachwycam się tą paczką kosmetyków! 
Wystarczy niewielka ilość produktu by rozświetlić twarz w słońcu wyglądają naprawdę pięknie! 
Nałożyłam je na twarz w odpowiednim miejscu i na powieki w trakcie tworzenia makijażu. 
Kosmetyki te są bardzo trwałe i nie tracą blasku nawet przez wiele godzin. 



8. Pro lipliner


Mega trwała konturówka o naprawdę pięknym kolorze idealnym na jesień. 
Kredka jest miękka i z łatwością rysuje się nią linie, a zarazem trwała i nie rozmazuje się wokół ust. 
Jest ona bardzo długa, dzięki czemu rysuje się wygodniej a dodatkowo starczy na dłużej. 
Rzadko kiedy używam konturówek ale ta naprawdę mi się spodobała!

Cena: 5.99 



9. Trio do konturowania 


Lubię testować kosmetyki do konturowania twarzy. 
Puder 02 ma delikatny brązowy odcień i idealnie sprawdzi się u blondynek, już niewielka ilość zostawia ciepły, opalony ślad. 
Puder bananowy 02 sprawdza się tak samo dobrze jak puder sypki bananowy, ten jest troszkę prostszy i szybszy w użycie ale równie efektownie wygląda i działa!
Rozświetlacz to jak zawsze moj ulubieniec. Pięknie błyszczy i to jest najważniejsze!

Cena: 14.99 5.99





10. Cienie do powiek


Jak sprawdziły się cienie? Myślę, że dla niektórych to najważniejszy temat. 
Ja jestem z nich bardzo zadowolona przede wszystkim dlatego że się nie osypują, jest to dla mnie mega ważne. 
Pigment również jest świetny, mogę śmiało powiedzieć, że za tą cenę są to produkty idealne
Ciebie rozprowadzają się z łatwością a po dłuższym blendowaniu wyglądają pięknie.
Pracowało mi się z nimi łatwo i przyjemnie 
Ten piękny niebieski to mój ulubieniec, prezentuje się na oku niesamowicie. 

Moje kolory (nazwy za koleją, jak na zdjęciu wyżej): cień 10, 03, 07, 06, 09

Cena: 7.72


Jeszcze raz serdecznie zapraszam do drogerii internetowej strefaurody.pl!
Mam nadzieję że wypróbujecie zaproponowanych wyżej kosmetyków. 

Zapraszam na mojego instagrama: dominikadawid

Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Wow ile ciekawych kosmetyków i makijaż prezentuje się fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedzialam że marka freedom ma tyle świetnych kosmetykow (mam pomadkę i fajnie się sprawdza) a o tym sklepie pierwszy raz sklepie, ale widzę że warto się nim zainteresowac :D
    eerie-world.blogspot.com
    fotografiawswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super makijaż oraz zestaw kosmetyków! Nie wiedziałam że maja teraz takie promocje.
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt naprawdę wow! cudowny makijaż :) i bardzo ciekawe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pomadę tej marki i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo interesujących kosmetyków <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Tą markę kojarzyłam tylko ze szminkami. Mam nawet kilka odcieni w domu. Nie wiedziałam, że mają taki szeroki asortyment :) Chętnie zajrzę do sklepu :)

    Obserwuję :*

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne produkty, makijaż oczu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Większości tych kosmetyków nigdy nie używałam.
    Super,że cienie nie osypują się, nie znam ich, myślę że uda mi się to nadrobić

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger