11:15

Recenzja kosmetyków FITOMED - Żel do twarzy & maseczka - peeling

Witam!

Wraz z marką Fitomed zapraszam na recenzję dwóch naturalnych kosmetyków.




A kosmetyki które testuje to:

Żel ziołowy do mycia cery tłustej

&

maseczka - peeling k+k


Przyglądnijmy się im bliżej!




Żel ziołowy do mycia cery tłustej 


Najważniejsze składniki:

wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, liścia szałwii, koszyczka nagietka

Stosowanie:

produkt przeznaczony jest do cery tłustej, wrażliwej oraz trądzikowej. Polecany jest również do zmywania lekkiego makijażu. Produkt należy w niewielkiej ilości nanieść na nawilżoną skóre twarzy i wmasować do powstania piany, na koniec spłukać ciepłą wodą. Po zastosowaniu zauważyłam, że kosmetyk ma doskonałe właściwości myjące.

Działanie:

Żel Fitomed zmniejsza skłonność do łojotoku i do powstawania wykwitów, oczyszcza i działa antybakteryjnie, posiada łagodne właściwości myjące, odblokowuje i delikatnie ściąga pory, oraz zapobiega szybkiemu przetłuszczaniu się skóry

Pojemność:

200 ml

Więcej informacji:





Maseczka - peeling k+k


Najważniejsze składniki:

kwas mlekowy, korund

Stosowanie:

maseczka przeznaczona jest do skóry mieszanej, tłustej i trądzikowej oraz do cery zmęczonej i dojrzałej. Nie zaleca się stosowania pod oczy oraz do cery suchej i wrażliwej. 

CERA TŁUSTA I MIESZANA

zaleca się stosowanie raz-dwa razy w tygodniu. 
Maseczkę nałożyć na twarz i delikatnie wmasować, przed zmyciem kosmetyk można potrzymać na twarzy przez około 2 minuty. Po zmyciu zaleca się posmarować twarz lekkim kremem odżywczym. 

CERA TŁUSTA TRĄDZIKOWA

początkowo stosować raz dziennie, gdy cera zacznie się poprawiać po około 5-7 dniach stosowanie maseczki można zmniejszyć do stosowania profilaktycznego zapobiegającego powstawaniu wyprysków (raz na dwa-trzy dni)

CERA DOJRZAŁA

redukcja "kurzych łapek", maseczkę należy nałożyć w okolicach oczu na około 1-2 minuty w miejscach zmarszczek mimicznych. Delikatnie wmasować i zmyć letnią wodą. Stosować raz w tygodniu.

Działanie:

rozjaśniające, złuszczające, przeciwzmarszczkowe

Pojemność:

50 ml

Więcej informacji:




Bardzo polecam wypróbowanie tych kosmetyków, ja jestem bardzo z nich zadowolona i szczerze mogę je polecić!

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na maseczkę zawierającą korund - domowa mikrodermabrazja jest teraz w zasięgu ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten żel ziołowy i świetnie mi się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tych produktów nie stosowałam, ale markę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem fanką tej marki i gdy tylko coś niepożądanego dzieje się z moją cerą od razu sięgam po ich kosmetyki :).
    Świetny blog, obserwuję! :)
    https://mowmimoniska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger