16:09

ZAFUL #2 - ubrania i akcesoria

Witam!

Uwielbiam paczki od Zaful. Dziś, pokażę Wam najlepszą, jaką do tej pory otrzymałam. Zapraszam!

__________________________________________________________

Hello!

I love the packages from Zaful. Today I will show you the best I have ever received. I invite you!





Koszulka / T-shirt



Rozmiar tej koszulki to L. 
Paczka była starannie i bezpiecznie zapakowana, a koszulka ładnie złożona. 
Nadruk nie jest podatny na zdzieranie. 
Materiał jest wysokiej jakości myślę, że koszulka będzie się dobrze nosić nawet przy wysokich temperaturach. 

____________________

The size of this T-shirt is L.
The package was neatly and securely packed, and the t-shirt was nicely folded.
The print is not susceptible to peeling.
The material is of high quality, I think that the shirt will wear well even at high temperatures.




Bluzka / Blouse





I oto mój faworyt z całej paczki!
Śliczna bluzka, w kwiatowy wzór która idealnie nadaje się na lato. Biały kolor podkreśla opaleniznę, a kwiaty to zawsze dobry wybór!
Wykonanie jest rewelacyjne. Szerokie rękawy dodają wielkiego uroku. 
Bluzka jest elegancka, pięknie wygląda w połączeniu z jeansami. 
_________________

And here is my favorite from the whole package!
Beautiful blouse, with a floral pattern that is perfect for the summer. White color underlines the tan, and flowers are always a good choice!
The performance is fantastic. Wide sleeves add a great charm.
The blouse is elegant, looks beautiful in combination with jeans.




Pędzle do makijażu / Makeup brushes





Pędzle miałam okazję już dobrze przetestować w trakcie wykonywania dzisiejszego makijażu.
Włosie jest bardzo gęste i nie wypada w trakcie malowania. 
Są bardzo miękkie i sprawiają wrażenie bardzo ekskluzywnych.
Zdecydowanie zachęcają do używania swoim pięknym wyglądem!

____________________

The brushes I had the opportunity to test well while doing today's makeup.
The bristles are very thick and do not fall out while painting.
They are very soft and look very exclusive.
They definitely encourage you to use your beautiful look!





I oto wszystkie produkty wybrane w sklepie Zaful.
__________________

And here are all the products selected from the Zaful store.

Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Rzeczywiście jest na czym zawiesić oko! Widać, że udane zakupy ;) Jeśli mogę spytać, ile czekałaś na przesyłkę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pędzle podbijaja blogostrefe

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, te unicornowe pędzle od dawna mnie kuszą ;) Bluzka faktycznie bardzo fajna, wygląda na zwiewną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pędzelki są genialne, chciałabym je mieć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pędzle tak mi się podobają , że z chęcią jeszcze jedne kupię 🤗

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bluzka w kwiaty i pędzelki naj !

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobne pędzle i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne bluzki, ich jakoś jest dobra? Ostatnio wolę zapłacić więcej, bo wszystkie tshirty mi się spierają i wyglądają jak ścierki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzle są rewelacyjne :D Świetne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzelki fajne, przydało by mi się zmienić moje :) bluzeczka w kwiaty bardziej przypadła mi do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobne pędzle i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybrałaś świetne rzeczy, te pędzelki skradły moje serce, cudowne są! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bluzeczka w kwiatuszi jest piękna :

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka w kwiatki skradła mi serce!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pędzle są świetne. Akurat rozglądam się za nowymi :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  16. T-shirt mi się podoba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. T-shirt jest super! Podobne pędzle widziałam gdzieś w rossmanie chyba!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się wszystkie produkty , ale pędzle to po prostu mistrzostwo świata ! Genialne wykonanie :) Mam pytanie- czy włosie jest tak delikatne jak np. przy pędzlach Hakuro ?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://www.overtheheaven.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger