10:38

Recenzja kosmetyków Fitomed - mgiełka do twarzy & mój krem nr 10

Witam!

Zapraszam Was dziś na recenzję moich najnowszych kosmetyków od marki Fitomed. Chyba poznałam ulubieńca tych wakacji! Zapraszam!




A kosmetyki które testuje to:

lawendowa mgiełka do twarzy 

&

mój krem nr 10




Kosmetyki te testuje od niedawna i jestem z nich bardzo zadowolona. Już wiem że lawendowa mgiełka do twarzy to mój ulubieniec tego lata!

Dowiedzmy się więcej na temat tych kosmetyków.




Lawendowa mgiełka do twarzy



Najważniejsze składniki 

aromatyczna woda lawendowa, olejek lawendowy, olejek cytrynowy, alantoina, d-pantenol

Stosowanie

Produkt przeznaczony jest do cery suchej, mieszanej i zmęczonej. Przed użyciem należy zamknąć oczy i rozpylić mgiełkę na twarzy. Kosmetyk można osuszyć chusteczką lub pozostawić do wyschnięcia. 

Działanie

Już po pierwszych zastosowaniach widać, że skóra nabiera zdrowego połysku, staje się elastyczna, jędrna i gładka. Mgiełka doskonale nawilża, wygładza, odświeża i tonizuje zmęczoną skórę. 
Poprawia on również ukrwienie skóry.

I to co podoba mi się w tym kosmetyku najbardziej to fakt, że może być stosowany na makijaż. Bardzo ładnie ściąga on całą pudrowość z twarzy a make up wtapia się w skórę i wygląda naturalnie. 

Polecany jest również do stosowania w klimatyzowanych pomieszczeniach, dla osób pracujących przy komputerze.

Produkt o charakterze naturalnym.

Pojemność 

200 ml

Więcej informacji 





mój krem nr 10



Najważniejsze składniki

świeży napar z herbaty białej, olej arganowy, woda różana, olej winogronowy, kwas hialuronowy, masło kakaowe, masło shea, olej z awokado

Stosowanie

Produkt należy stosować dwa razy dziennie rano i wieczorem, na czystą skórę. Krem dobrze się wchłania, jest on odpowiedni do pielęgnacji powiek - górnej i dolnej części, oraz cery w okolicach nosa i ust. Jest to strefa szczególnie narażona na przedwczesne powstawanie zmarszczek. 

Działanie

Krem zapobiega tworzeniu się zmarszczek, nawilża, daje uczucie komfortu, wygładza, w niewielkim zakresie chroni przed promieniami UV. Konsystencja kremu jest bardzo przyjemna, szybko się wchłania i zmniejsza cienie pod oczami. 

Bardzo istotny jest fakt, że produkt ten dobrze współpracuje z korektorem pod oczy, nie roluje się on, a gładko i sprawnie rozprowadza pod oczami. 

Kosmetyk sprawdza się idealnie w swojej roli, przyjemnie pachnie i precyzyjnie dozuje dzięki pompce. 

Kosmetyk wegański

Pojemność 

30 ml

Więcej informacji





Dodatkowo w paczce był katalog produktów - lato 2018



Jako fanka naturalnych kosmetyków polecam Wam je w 100%!
Naturalny skład, zapach i widoczne działanie to coś to uwielbiam najbardziej. 
Zachęcam do testowania kosmetyków marki Fitomed. 



Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Ta mgiełka ma naprawdę ciekawy skład! Jeśli ma naprawdę takie działanie jak mówisz to chętnie po nią sięgnę i wypróbuję ;)

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i zaobserwujesz jeśli Ci się spodoba. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazwa marki bardzo przekonuje, również ja musze spróbować i to jak najszybciej :D chętnie też poczytać o recenzji innych ich produktow!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawi mnie ta lawendowa mgiełka ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam tę mgiełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mgiełkę bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale produkty wydają się być naprawdę fajne. Z przyjemnością w przyszłości wypróbuję, zwłaszcza że są to naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię różaną mgiełkę Make Me Bio(teraz podobno wypuścili także lawendową) to mój letni must have. Kremiś też brzmi zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mgiełka świetna, jedna z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger