14:07

Drogeria internetowa - strefaurody.pl + kod rabatowy na zakupy!

Witam!

Wakacje rozpoczęte, więc i posty na blogu będą pojawiać się coraz częściej. Dziś zapraszam Was na wpis o kosmetykach z drogerii strefaurody, oraz o samej drogerii!



Serdecznie zapraszam!


Drogeria internetowa strefaurody to sklep gdzie znajdziecie szeroką gamę produktów popularnych marek, oraz tych troszkę mniej znanych, ale godnych wypróbowania. 
Nie brakuje tutaj produktów do makijażu, akcesoriów, kremów, balsamów, farb czy szamponów, kosmetyków ekologicznych, kosmetyków do opalania, szczotek i produktów do włosów.

Warto dodać, że 90 % zamówień wykonanych do godziny 13:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia. Gwarantuję, że przesyłkę otrzymacie szybko, bardzo starannie zapakowaną.
W sklepie występują liczne promocje, rabaty i gratisy, a ceny zdecydowanie wyróżniają się tym, że są zaskakująco niskie.
Znajdziecie tu kultowe produkty w bardzo atrakcyjnych cenach!

Dodatkowo mam dla Was kod rabatowy, 10 % na zakupy w drogerii:

kod: DOMINIKA

Zapraszam do zakupów i do korzystania z kodu!


A oto moje wybrane produkty:


1. Paleta I Heart Makeup Salted Caramel





W sklepie strefaurody obowiązuje aktualnie promocja na wszystkie palety I Heart Makeup, dlatego zapraszam do zakupów i gwarantuje, że się nie zawiedziecie!
Jest to najlepsza paleta dostępna w takiej cenie.




Zestaw 16 cieni - 9 matowych i 7 błyszczących. 

Jest to naprawdę rewelacyjna paleta, od razu pomyślałam, że jest o wiele więcej warta, ponieważ nawet wizualnie sprawia wrażenie produktu ekskluzywnego. 

Opakowanie jest ciężkie i masywne. Zdecydowanie nie jest to cienki plastik który możemy z łatwością zniszczyć.

Paletka nie trzeszczy i głośno zamyka się dając nam pewność, że całość jest stabilna, a paletka nie otworzy się. 

Byłam szczerze zaskoczona wykonaniem opakowania, jest to moja pierwsza paletka z tej serii i na pewno nie ostatnia!




Po otwarciu naszym oczom ukazuje się bardzo duże lusterko, i pięknie skomponowane podpisane cienie. 

Całość ładnie ze sobą współgra i daje nam mnóstwo możliwości wykonania makijażu oka.
Cienie pasują do siebie a dzięki temu, że znajdują się tu zarówno maty jak i błyszczące cienie nie potrzebujemy innej palety by wykonać mocny wieczorowy makijaż jak i delikatny dzienny.




Cienie są mocno napigmentowane, co jest ważną cechą bo z łatwością i szybko wykonamy makijaż. 

Nie zauważyłam by były bardzo podatne na osypywanie. 
Cienie błyszczące lekko mogą się osypać, ale jest to praktycznie nie zauważalne i naturalne.




Bardzo podoba mi się zróżnicowanie kolorów w tej palecie. 

Znajdziemy tu odcienie od uniwersalnej wanilii nakładanej pod łuk brwiowy, po delikatne ciepłe i zimne brązy, czerń oraz różnorodne błyski, a także piękny niebieski jako wisienkę na torcie!




Myślę, że teraz każdego dnia będę używać tej palety. 
Zachwyciła mnie pod każdym względem, i nie mogę się doczekać kiedy wykonam nią mocny, wieczorowy makijaż!

A oto swatche cieni, wraz z nazwami:

MATY:




BŁYSKI:



Aktualnie cena palety wynosi 29,90 zł, a z moim kodem rabatowym (DOMINIKA) jej cena to:

26,91zł !

Zapraszam do zakupów!


2. Podkład CATRICE HD LIQUID COVERAGE





O tym rewelacyjnym podkładzie już było głośno na moim blogu. Wiem, że ma wielu swoich wiernych fanów, dlatego w sklepie strefaurody znajdziecie go w wyjątkowo niskiej cenie!




Elegancka matowa buteleczka kryje w sobie świetny podkład o przyjemnej, lekkiej konsystencji i pięknym matowym wykończeniu. 

Mam skórę mieszaną, nie problematyczną, ale w tym podkładem wygląda pięknie i nie błyszczy się.

Produkt ten gwarantuje mocne krycie nie tworząc efektu maski. 

Fluid Catrice nie zapycha porów, zapewnia komfort noszenia nawet przez 24 godziny.




Podkład ten wygląda przepięknie na zdjęciach. 
Twarz jest promienista, dlatego modelka efektownie prezentuje się na sesjach zdjęciowych.
Produkt spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających!

Sam produkt nie ściera się i nie zatyka porów.

Występuje on w czterech odcieniach:
010, 020, 030, 040

Ja wybrałam odcień 030, dopasowuje się on idealnie do odcieniu mojej skóry i wyrównuje koloryt



Podkład wyróżnia się tym, że nakładany jest przy użyciu pipetki. 
Dzięki temu możemy dokładnie dozować odpowiednią dla Nas porcję produktu. 
Jest to bardzo komfortowy sposób, nawet z prawie pustego opakowania jesteśmy w stanie wydostać resztki produktu. 

Aktualnie cena podkładu wynosi 25,69 zł, a z moim kodem rabatowym (DOMINIKA) jego cena to:

23,12 zł!

Jeszcze raz serdecznie zapraszam na zakupy do drogerii internetowej strefaurody.pl  i do korzystania z kodu rabatowego:

DOMINIKA


Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. Przepiękne kolorki ma ta paletka cieni <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkład ten chciałam wypróbować ale jednak okazało się że zrobiłam się pomarańczowa a nałożyłam go mało.. :/ Paletka ta ma super kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o podkładzie z Catrice bardzo dużo i miałam wrażenie, że jest on strasznie drogi, a tutaj takie zdziwienie ;-) Jestem zaskoczona, aż grzech nie kupić! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kosmetyki! <3
    Ja miałam ten podkład z Catrice, był naprawdę świetny! A na paletkę poluje już od jakiegoś czasu, może wkrótce się skuszę!
    I z pewnością wykorzystam kod rabatowy!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Paleta ma przepiękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paleta ma śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna jest ta paleta <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten piękny aczkolwiek deszczowy wtorkowy letni dzień Jeśli chodzi o mnie Jestem zadowolona ze spadku temperatury bo czuję się tak rześko i przyjemnie jednak że takie skakanie pogody nie wpływa korzystnie na moje ciśnienie to też cierpię hahaha Jestem osobą która ceni sobie naturalność i rzadko kiedy się maluje A jak już to tylko czarny tusz i usta na czerwono Choć przyznam szczerze że Przydałaby mi się jakaś paletka by od czasu do czasu umalować swoją powiekę I też Właśnie patrzyłam po tych czekoladkach Bardzo ładne Takie neutralne kolory tam są które mi się podobają więc chętnie się skuszę na tą bądź inną czekoladkę fantastycznie że jest kot z pewnością skorzystam ze zniżki kto nie lubi zniżek hahaha Pozdrawiam cię pięknie życzę ci przyjemnego dnia i mnóstwo przyjemności w ciągu tygodnia Trzymaj się ciepło


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta paleta ma świetne kolory!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta paletka jest po prostu przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie zajrzę na tą stronkę, a może nawet coś zamówię i skorzystam z Twojego kodu :) Od dawna czaję się na te czekoladki i nie wiem, czy kupować czy nie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym chętnie przetestowała podkład z catrice, bo duuużo dobrego o nim słyszałam, a jakoś nigdy nie miałam okazji przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  13. You have an amazing blog i love it!
    Btw, i have followed you so could you do the same on my blog, and check out my new post?
    http://ordinarygirlblog1.blogspot.com/2018/07/upoznavanje.html
    Ty!

    OdpowiedzUsuń
  14. Catrice już niestety tam nie dostaniecie. Ale znalazłam inną drogerie internetową, która posiada wszystkie kosmetyki, które wymieniłaś w swojej ofercie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger