16:03

MAKIJAŻ - 2 wersje - MUR & HUDABEAUTY & SLEEK

Witam!

Bardzo dawno na moim blogu nie było postu makijażowego. Dziś zapraszam na taki wpis, przedstawię dwie wersje makijażu - z kreską oraz bez, ponieważ nie każdy używa eyelinera. 




Makijaże które przedstawię były wykonane trzema paletkami. Używam ich najczęściej, ponieważ dzięki swojej uniwersalności pozwalają stworzyć zarówno ciemne wieczorowe makijaże jak i dzienne. 

W dzisiejszym makijażu dominuje brąz i błysk. Są to odcienie które najbardziej lubię na swoich oczach. 




1. Makijaż podstawowy 




Brąz i dużo błysku - taki makijaż lubie na sobie najbardziej i wykonuje go najczęściej. Zewnętrzny kącik oka jest mocno podkreślony ciemnym brązem a wewnętrzny - mocnym i srebrnym błyskiem. Nad ruchomą powieką widnieje jaśniejszy brąz. 

Dolną powiekę pokrywa piękny buraczkowy cień od HUDABEAUTY.




2. Makijaż + kreska eyelinerem





Druga wersja makijażu to domalowana kreska eyelinerem. Stawiam na tą wersje, gdy bardziej chce podkreślić oczy i gdy chce by były one ciemniejsze. 
Według mnie kreska bardzo powiększa oczy i jeszcze bardziej zwraca uwagę na wykonany makijaż.




A oto najważniejsze kosmetyki potrzebne do wykonania tego makijażu:

1. Palety (pędzel wskazuje użyty cień)

HUDABEAUTY Warm Brown Obsessions 



Sleek Storm 578 



Makeup Revolution Salted Caramel



2. Eyeliner Astor



3. Tusz do rzęs Rimmel


Dodatkowo zapraszam wszystkich do skorzystania z kodu rabatowego 10%  w drogerii:


KOD: "DOMINIKA"

Drogerię tą cechuje szeroki asortyment i rewelacyjne ceny! Zapraszam!

Pozdrawiam!

21 komentarzy:

  1. Wow!! This looks amazing! Great palettes and lovely makeup ♥
    xoxo

    Inspiring outfits for summer

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow makijaż wyszedł rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż :) Mam sentyment do paletek Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż cudowny, ucieszyłabym się jakbyś nagrała tutorial :D Na pewno skorzystam z porad ;-) Pozdrowienia! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwa makijaże świetne, według mnie ten z kreską eyelinerem ładniejszy, podkreśla oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny,kobiecy makijaż zapraszam do mnie http://juliagaczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny lubie brązu w makijażu

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, kochana cudowne oczka! <3
    Co jak co, ale Ja mimo najszczerszych chęci nie potrafię zrobić idealnej kreski eyelinerem :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kreski, ale w tym wykonaniu wolę bez. Cienie podkreślają tęczówkę idealnie :D
    Podziwiam, ja i makijaż to słaba para :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny i jeszcze w ciepłych odcieniach jak lubię :) Z kreską wygląda mega! Też lubię ten tusz z Rimmel. Bardzo fajny kobiecy blog! Zostaję i obserwuję, zapraszam także do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny makijaż, taki jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super makijaż! Na tą paletkę mam chrapkę już bardzo długi czas, ale wciąż jakoś nie ma okazji ;-)

    http://bitasmietanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowite kreski ^^ i wg. cały makijaż wow

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny makijaż, chociaż ja wole bardziej blendowany ku górze.
    Obserwuję od dawna i pozdrawiam :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię makijaże w brązach, chociaż czasem zdaża mi się poeksperymentować
    obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Perfekcyjny makijaż. Masz śliczną cerę :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow zrobiłaś naprawdę piękny makijaż, muszę spróbować go zrobić chociaż pewnie mi nie wyjdzie;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Palety od HudaBeauty - najlepsze :) Fajny, delikatny makijaż Ci wyszedł!

    Pozdrawiam,
    https://szwatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger