15:38

Recenzja kosmetyków Fitomed - esencja nawilżająca & olejek miejski

Witam!

Dziś witam się recenzją dwóch cudownych kosmetyków marki Fitomed. Aktualnie jestem w trakcie testów, dlatego zapraszam Was na moje pierwsze wrażenie i ogólną opinię na temat tych produktów.

Zapraszam wszystkie fanki naturalnych kosmetyków na stronę:


Marka Fitomed istnieje na polskim rynku od 1993 roku, tworząc ziołowe i naturalne kosmetyki. 

"Natura to nasz ideał i wierzymy, że to właśnie w niej zaklęte jest zdrowie, witalność i piękno każdego człowieka."

Dlatego wiem, że każda fanka naturalnych kosmetyków znajdzie tutaj coś dla siebie!




A kosmetyki które testuje to:

ESENCJA NAWILŻAJĄCA (róża damasceńska)

&

OLEJEK MIEJSKI (dzika róża)




Oba te kosmetyki przystosowane są do cery mieszanej i działają nawilżająco i wygładzająco. Produkty są zestawem i razem w stu procentach wpływają na naszą skórę. 
Ale dowiedzmy się coś więcej na temat tych dwóch różanych buteleczek.




Esencja nawilżająca - róża damasceńska


Najważniejsze składniki: 

kwas hialuronowy, woda różana, wyciąg z owoców dzikiej róży, pantenol, kompleks polisacharydów o działaniu nawilżającym.

Stosowanie:

Esencję tą stosuje się jako prekosmetyk przed nałożeniem olejku miejskiego. Dwie krople nakładamy na oczyszczoną skórę twarzy delikatnie wklepując. 

Działanie:

Według mnie produkt ten naprawdę pięknie pachnie różą i sam zapach pozostaje na twarzy przez długi czas. Aplikacja jest prosta i przyjemna, ponieważ esencja szybko się wchłania i łatwo rozprowadza. Uczucie komfortu i relaksu towarzyszy nam od razu po zastosowaniu, a skóra staje się miękka, gładka i nawilżona. 

A tutaj znajdziecie więcej informacji:




Olejek miejski - dzika róża


Najważniejsze składniki: 

nierafinowane oleje: z pestek maliny, ze słodkich migdałów, olej shea, olej z pestek truskawki, olej z nasion dzikiej róży, witaminy E i C

Stosowanie:

Olejek ten stosujemy po nałożeniu esencji nawilżającej. 2 krople produktu rozprowadzamy na skórze. Możemy go stosować na dzień w celu ochrony przed niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi albo na noc w celu regeneracji i odżywienia. 

Działanie:

Przyjemny zapach dzikiej róży relaksuje i sprawia wrażenie odżywionej skóry. Produkt nawilża, ja uwielbiam go stosować wieczorem zaraz przed snem a rano moja skóra jest miękka i wypoczęta. Dodatkowo olejek ten chroni przed smogiem i promieniami UV co jest bardzo ważną cechą.

A więcej informacji znajdziecie tutaj:



Podsumowując oba kosmetyki:

Jestem zachwycona tymi produktami! Moja twarz polubiła je od pierwszego użycia. A po dłuższym czasie testów na pewno wrócę z drugim postem by wypowiedzieć co o nich sądzę po zużyciu obu buteleczek.

Warto dodać, że kosmetyki marki Fitomed są polecane przez dermatologów, głównie dla osób wrażliwych na detergenty czy mydła.

Produkty te mają bardzo ograniczoną ilość barwników, konserwantów czy substancji zapachowych. Mają bardzo wysoki stopień bezpieczeństwa, a cechuje je profesjonalny dobór ziół.



Serdecznie zapraszam do zapoznania się z asortymentem sklepu i do testowania kosmetyków. 
Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie!

Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. O ile działanie kosmetyków na pewno jest dobre... sama uwielbiam mieć poczucie odświeżonej twarzy to akurat te olejki skreśla u mnie zapach:( nie przepadam za róża :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten zapach więc gdy tylko będę miała możliwość to wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo śmieszne są te nabieraki do tych olejków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie stosować olejki na swoją skore ;)
    Ale tych jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta esencja nawilżająca jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olejek nawilżający by mi się przydał.. moja skóra jest bardzo sucha i zmęczona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie wypróbować ☺️

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię olejki i te dopisuje do mojej listy do nabycia <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o olejki to nie mam zbyt bogatego doświadczenia, ale powinnam to zmienić i muszę te produkty sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kilka miesięcy temu przestawiłam się na naturalną pielęgnację cery. Dużo osób mi polecało produkty Fitomedu, ale nigdy nie wiedziałam co zamówić, więc nie zamawiałam nic, ale teraz chyba już wiem co. Mam cerę mieszaną i bardzo lubię kosmetyki z różami w składzie, obojętnie jakimi, moja cera lubi każdy rodzaj, więc to idealny zestaw dla mnie.
    Zapraszam także do mnie.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2018/05/wibo-scipy-lip-gloss.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt, chetnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę musiała wypróbować... Bardzo fajny post. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ta marke!

    OdpowiedzUsuń
  14. Do mnie dopiero trafi ten duet. Mam nadzieję, że będę zadowolona :)
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze nic z Fitomedu, nie wiedziałam nawet, że produkują takie fajne kosmetyki. Z chęcia sprawdzę obydwa, chociaż pierwszy czyli esensja brzmi genialnie. Do tego przpiękne opakowania<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam olejki, a róża jest moim ulubionym :) Taki skład po prostu musi być skuteczny , coś o tym wiem, skończyłam kosmetologię :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger