00:13

EFEKTIMA - krem do twarzy z olejem KONOPNYM

Witam!

Po długich testach kremu do twarzy z olejem konopnym od marki Efektima zapraszam na recenzję!



Krem do twarzy z olejem konopnym

Olej konopny & Pore Reductyl (wyciąg z huby) & masło shea

cera mieszana i tłusta


Opakowanie:

Krem zamknięty jest w małym, szklanym słoiczku o pojemności 50 ml.
Opakowanie jest ładne, poręczne i wygodne.
Kartonik matowo-błyszczący w którym znajduje się słoik jest bardzo elegancko wykonany, aż zachęca do otworzenia i wypróbowania kremu!



Działanie kremu:

Po ponad miesięcznym i regularnym stosowaniu kremu zauważyłam że moja skóra jest odżywiona, zmniejszyło się ryzyko podrażnień, poprawiony jest koloryt. 
Polecam szczególnie osobom z problematyczną, tłustą cerą. Gwarantuje, że po regularnym stosowaniu jej stan się poprawi. 

Skóra jest bardzo: 

elastyczna, 
nawilżona, 
zmiękczona, 
gładka,
przyjemna w dotyku

Można od razu zauważyć, że reguluje wydzielanie sebum. 
Skóra jest dłużej matowa, znika efekt "świecenia się". Dzięki temu wykonany makijaż jest trwalszy i przez dłuższy czas prezentuje się jak dopiero co wykonany!
Nie zauważyłam żadnych negatywnych skutków stosowania tego produktu.



Zapach:

Krem pachnie bardzo delikatnie, nie jest to mocny, perfumowany zapach który czuć przez cały dzień ale dla mnie to bardzo pozytywna cecha!
Nie jestem fanką produktów do twarzy które zbyt mocno pachną.
Ten krem pachnie słodko ale bardzo przyjemnie.
Nałożony na buzię tworzy uczucie świeżości.



Stosowanie:

Krem stosuje się codziennie rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. 
Należy nałożyć warstwę kremu i delikatnie go wmasować.
Ja stosuje ten produkt również pod makijaż, sprawdza się doskonale jako baza ponieważ szybko się wchłania zostawiając efekt aksamitnie gładkiej skóry.
Jest to krem stworzony z myślą o codziennej pielęgnacji skóry tłustej i mieszanej.
Cena produktu to około 20 zł


Zapraszam również na recenzję oleju konopnego do włosów i ciała od marki Efektima!


Serdecznie zapraszam do zakupu tych produktów i do testów!

Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o taki kremie! Fajny post!
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  2. O jest z maslem shea, lubię takie kosmetyki 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze słyszę! Bardzo fajny krem 😊 Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę ten krem. Widzę też, że polecasz inne "konopne" produkty, więc na pewno się skuszę, żeby je przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem świetnie się prezentuje *-* nigdy o nim nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie zaciekawił krem, wiesz czy da sie zamówić na terenie hiszpańskim?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten krem jest dla mnie. Gdzie mogę go dostać stacjonarnie? :)
    Mam cerę tłustą i mieszaną, więc wręcz rwę się do polecanych produktów, by zmniejszyć wydzielanie sebum. Skoro mówisz że działa, to wypróbuję ;)
    Pozdrawiam kochana,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurde mi by się przydał. Skoro mówisz że działa to czemu by nie wypróbować. Pozdrawiam cieplutko 💋

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę go wypróbować, jeszcze w dodatku cena nie jest wysoka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tym kremie. Muszę to wypróbować ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego produktu. Ja obecnie do twarzy uzywam lekkiego kremu nivea i jest ok :) Obserwuje i zapraszam do obserwacji mojego bloga jesli ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie posty! Pozdrawiam:)
    www.wymalovana.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś krem z olejem konopnym ale innej marki i bardzo mile go wspominam. Skusiłam się nawet na sam olej konopny z którego byłam również zadowolona:) Tego produktu nie znam, widzę, że marka się bardo rozwija:)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo miałam kiedyś kosmetyki z tym skłądnikiem i były super, ciekawe czy teteż by byłu ekstra dla mnie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger