16:13

Paznokcie hybrydowe "Wiosenne zdobienie" - SEMILAC

Witam!

Z nowymi pomysłami i wielkimi chęciami powracam do postów na temat paznokci hybrydowych. Piękna pogoda za oknem zainspirowała mnie, i tak oto powstało wiosenne zdobienie z użyciem produktów marki Semilac.


Manicure ten powstał według mnie dzięki użyciu bardzo wiosennych kolorów. Są to odcienie fioletu i różu z delikatnym akcentem białym na środkowym palcu.
Kolory ładnie ze sobą współgrają tworząc całość. 




Do wykonania zdobienia potrzebujemy:

- Lakierów hybrydowych Semilac oraz SemiArt White



1. Lakier hybrydowy Semilac 145 Lila Story




2. Lakier hybrydowy Semilac 034 Mardi Gras




3. Lakier hybrydowy Semilac 123 Szeherezada




4. SemiArt White 002



Paznokcie przygotowałam tak jak zawsze pod nałożenie hybrydy. Zdobienie jest bardzo proste i wykona je każdy!

SemiArt nakładałam cienkim i precyzyjnym pędzelkiem. Pracuje się nim o wiele łatwiej przy zdobieniach niż wykonując takie rysunki zwykłym lakierem. 
Jest on gęsty i nie prześwituje. 
W połączeniu z pędzlem z długim włosiem możemy wyczarować cuda!



Przywołujmy wiosnę kolorowymi paznokciami! Zapraszam do inspiracji :)

Zapraszam wszystkich czytelników na blogowy Instagram który niedawno stworzyłam. Informacje o nowych postach oraz codzienne inspirujące zdjęcia!

Nazwa: bettefashion

Zapraszam! 

20 komentarzy:

  1. Przepiękne kolory! Ale ten jasnofioletowy wygrywa wszystkiego, cudo. :)

    nataliapoczatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde przepiękne paznokcie!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie lakiery, sama z przyjemnością ich używam. A wykonanie - przepiękne. Kolory idealne na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne ci wyszły te pazurki ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu wiedziałam że wykorzystałaś mardi. To mój ulubiony lakier ze wszystkich jakie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne :D uwielbiam tako rozowe paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow taki efekt na paznokciach coś pięknego <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo rześkie kolory, szczególnie ten fiolet :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, wiosenne zdobienie. Już wiem, co zrobię na pazurkach następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wzór.. mega wyglada,oraz jest mała inspiracją

    OdpowiedzUsuń
  11. Mardi Gras zawsze taki piękny, ten kolor chyba nigdy mi się nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne paznokcie <3
    super kolorki
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne!! Mam nadzieję że przywołasz nimi wiosnę!
    Pozdrawiam i obserwuje😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne paznokcie, bardzo podobają mi się te kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Your nails look great! I like these colours. I follow you and I would be happy, if you follow back ;)!
    Nice greetings,
    Christine

    OdpowiedzUsuń
  16. coś pieknego! Jestem zakochana <3


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne paznokcie! <3
    Przesyłam buziaki, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne pazurki, idealne na wiosne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne paznokcie! Kształt i kolory bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger