14:19

#3 Stylizacja + buty GEMRE

Witam!

Zapraszam na stylizacje uzupełnioną butami marki "GEMRE"




Zachęcam do zaglądnięcia na stronę marki. Oferują oni obuwie w różnych stylach na każdą porę roku. Buty są dostępne w naprawdę niskich cenach!

Zapraszam!





Buty pięknie prezentują się na nodze. 

Wysoki, cienki obcas wydłuża nogi i dodaje elegancji.

Buty są idealne na wiele okazji, są czarne jednak w całości pokryte drobinkami brokatu. W nocy, wśród świateł wyglądają pięknie!

Dopełnią one nawet najprostszą stylizacje dzięki swojemu błyskowi.
Wyglądają niezwykle w połączeniu z klasyczną "małą czarną" i czerwoną szminką. 




Warto dodać, że buty są bardzo dobrze wykonane. 

W żadnym miejscu nie zauważyłam śladu kleju, wszystko jest starannie dopasowane. 

Obcas jest wąski ale stabilny. 




W butach tych chodziłam przez parę godzin, a moje nogi nie były bardzo zmęczone. 

Osoby nie bardzo przyzwyczajone do wysokich obcasów, będą się czuły w nich naprawdę dobrze. 

Oto link do butów:





Zapraszam do zakupów i do odwiedzenia strony marki GEMRE!

Pozdrawiam!

___________________________________

I invite you to the website:


8 komentarzy:

  1. Przepiękne i eleganckie. Zgrabnie prezentują się na nodze :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te szpilki. Szkoda że ja na razie nie mogę chodzić na obcasach bo jestem w ciąży i się trochę boję. Ale jak już urodzę to napewno znowu będę chodzić na obcasach 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te szpilki! W sam raz na eleganckie wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szpilki niestety nie dla mnie, chodź na imprezę .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja, a szpilki to podstawa u mnie jeśli chodzi o eleganckie outfity!
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są naprawdę śliczne. Myślę, że pasują do niejednej stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. This color and style of dress suits you the most.

    Would you like to follow each other? If the answer is yes, please follow me on my blog & I'll follow you back. thank you.

    http://www.rosetinz.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger