16:07

EFEKTIMA - Konopne masło do ciała & oliwa z oliwek

Witam!

Zapraszam na recenzję Konopnego masła do ciała z oliwą z oliwek od marki Efektima!




Masło do ciała z olejem konopnym 

&

oliwa z oliwek 

Opakowanie:

Masło konopne zamknięte jest w plastikowym, płaskim, dość dużym opakowaniu o pojemności 200ml. 
Opakowanie jest bardzo poręczne i wygodne, z łatwością możemy wyciągnąć znajdujący się w nim produkt. Spodoba się każdej fance estetycznych i praktycznych pudełeczek. 
Sam wygląd bardzo zachęca do wypróbowania produktu!




Działanie produktu:

Produkt stosuje już prawie miesiąc i zauważyłam znaczną poprawę kondycji mojej skóry. 
W zimie, gdy jesteśmy narażeni na mróz moja skóra często jest przesuszona, wrażliwa i potrzebuje znacznej regeneracji.
Zauważyłam, że odkąd stosuje konopne masło do ciała moja skóra odzyskała blask, nawilżenie, zdrowy wygląd i już nie jest taka podatna na podrażnienia. 
Gwarantuje, że nawet w trudnych zimowych warunkach masło do ciała wpłynie pozytywnie na kondycje skóry. 




Skóra po stosowaniu konopnego masła do ciała jest bardzo:

- odżywiona
- gładka
- wypielęgnowana
- nawilżona
- zregenerowana
- uelastyczniona




Konopne masło do ciała zostało stworzone po to by przywrócić gładkość i blask skóry. 
Bardzo dobrze pielęgnuje, koi suchą skórę i pomaga zachować ją w dobrej kondycji. 
Produkt ten jest polecany do skóry skłonnej do podrażnień. 
Przywraca prawidłowe nawilżenie i pomaga w utrzymaniu płaszcza hydrolipidowego naskórka. 
W składzie znajdziemy oliwę z oliwek która uelastycznia, regeneruje oraz poprawia koloryt skóry. 




Zapach:

Wyjątkowy zapach konopnego masła do ciała pobudza zmysły i uprzyjemnia aplikacje. 
Jest on intensywny ale delikatny i utrzymuje się przez cały dzień na skórze. 
Jest to bardzo pozytywna cecha tego produktu!
Zapach nie jest "duszący", a świeży, sprawiający wrażenie czystości, delikatny, można wyczuć zapach kojarzący się z oliwą z oliwek. 
Czujemy się odprężeni, gdy całe ciało pachnie takim zapachem. 




Stosowanie:

Konopne masło do ciała stosuje każdego dnia wieczorem po kąpieli. 
Masło należy okrężnymi ruchami wmasować w skórę i pozostawić do wyschnięcia. 
Wysycha ono szybko, nie zostawiając tłustej powłoki na skórze.




Serdecznie zapraszam na moje inne wpisy o produktach konopnych marki Efektima :)

Pozdrawiam!

21 komentarzy:

  1. Wydaje się naprawdę fajne ;) Stosowanie produktu zimą to świetny pomysł :) Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle o nim ostatnio czytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam o nim wiele pozytywnych opinii :) Ciekawa jestem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja recenzja zachęciła mnie do osobistych testów! :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również jestem zainteresowana przetestowania osobiście, świetna recenzja. Kochana serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam to masło, już nie kupie innego!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam na jego temat wiele pozytywnych opinii, jednak jeszcze sama nie miałam okazji jego wypróbować. Recenzja bardzo zachęca, żeby wypróbować to masło w końcu =D

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurcze, pierwszy raz o czymś takim słyszę :D ciekawe. Pewnie nie uczula? ja jestem na etapie szukania czegoś mocno nawilżającego do tatuażu, gdyż samo masło do tatuażu uczuliło i to bardzo mocno

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba zacznę testowanie :) Bardzo mnie zachęcił ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem dlaczego, ale samo "konopne masło"mnie jakoś nie zachęciło.. Zdecydowanie nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Same pochwały czytam na temat tego masła, kiedyś się na nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam wcześniej olej konopny, ale masełka takiego nie miałam. Sądząc po opiniach warto je mieć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam często masla ale ten post mnie przekonuje. Super

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny post, to masełko wydaje się być super.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele dobrego o nim słyszałam ja osobiście jeszcze nie miałam okazji go poznać ale mam nadzieję że to się zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydałoby mi się takie masło do ciała, szczególnie w okresie jesienno-zimowym. Choć to już końcówka zimy, to chyba się na niego skuszę :)

    Pozdrawiam,
    Fantastic Chapter

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tej marki miałam kiedyś masło kokosowe, byłam zadowolona z działania. Konopne masło nie znam, więc bardzo mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam krem do twarzy z tej linii i jest super:>

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kosmetyki o konsystencji masła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę przetestować *-* zapraszam również do siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  21. If you are looking for luxurious Handbags bearing designer labels, Vitapress.By is the destination to visit. It is a website where you will find genuine leather Christian Doir Handbags of luxury handbags from famed brands like Balenciaga, Celine, Dior,Hermes handbags, Fendi and Saint Laurent among others. And the sale price and high quality has won a great reputation all over the world.Also ,The Rolex Watches It offers free shipping for all orders and countries.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger