22:57

Venal Spray - GORVITA - ZDROWIE PROSTO Z GÓR

WITAM!

Mam przyjemność testować kosmetyki marki GORVITA. Zapraszam na recenzje spray'u Venal.




Zapraszam na oficjalną stronę marki


Przedsiębiorstwo GORVITA ma swoją siedzibę w miejscowości Szczawa w powiecie limanowskim. Bardzo blisko w miejscu mojego zamieszkania. 
Firma specjalizuje się w głównie w produkcji suplementów roślinnych oraz preparatów do stosowania zewnętrznego w oparciu tylko o naturalne surowce. 
Blisko związana z uzdrowiskiem w Rabce. 




Zawarta w jego składzie: 

-lecznicza woda mineralna z Uzdrowiska Rabka 
-wyciągi z kasztanowca, miłorzębu japońskiego i arniki górskiej 
-zawartość jodu oraz wodorowęglanu sodu, chlorku sodowego i kwasu metaborowego 
-chłodzący mentol 

Działanie produktu:

Ten produkt bardzo mi się spodobał, jest przyjemny i szybki w użyciu. 
Daje ukojenie zmęczonym nogom po całym dniu chodzenia i biegania. 
Działa natychmiastowo chłodząco i pozbywa nas uczucia ciężkich nóg.
Używam go od 2 miesięcy i zdecydowanie polecam stosować wieczorem po całym, męczącym dniu. 




Sposób użycia: 

Spryskać nogi i stopy wedle zapotrzebowania. 
Produkt można wsmarować lub zostawić do wchłonięcia. 

Pojemność: 115 ml
Cena: 12 zł




Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki. Fajnie, że jesteś zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt, cena zachęca do wypróbowania :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie coś dla mojej mamy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki, ale chętnie wypróbuję :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. miałąm żel do nóg z tej marki, miło wspominam

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kilka produktów tej marki i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Testowałam szereg produktów marki Gorvita :) Moja ocena jak najbardziej wysoka, jakość i właściwości zasługują na uznanie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger