22:21

Olej kokosowy w żelu - GORVITA - zdrowie prosto z gór

Witam!

Mam przyjemność testować kosmetyki marki GORVITA. Zapraszam na recenzje oleju kokosowego w żelu!



Zapraszam na oficjalną stronę marki


Przedsiębiorstwo GORVITA ma swoją siedzibę w miejscowości Szczawa w powiecie limanowskim. Bardzo blisko w miejscu mojego zamieszkania. 
Firma specjalizuje się w głównie w produkcji suplementów roślinnych oraz preparatów do stosowania zewnętrznego w oparciu tylko o naturalne surowce. 
Blisko związana z uzdrowiskiem w Rabce. 




Działanie żelu związane jest z naturalnymi właściwościami: 

- oleju kokosowego, 
-alantoiny, 
-panthenolu (prowitaminy B5), 
-leczniczej wody mineralnej: wodorowęglanowo-chlorkowo- sodowej, bromkowo – jodkowo- borowej

Działanie produktu:

Użyłam całej tubki żelu i zauważyłam, że produkt przyśpiesza gojenie uszkodzonego naskórka, poprawia się elastyczność skóra, jest ona mniej szorstka i bardzo miękka. Zmniejsza zaczerwienienia, przebarwienia i zaskórniki. 

Ja ten żel głównie stosowałam na włosy. Bardzo poprawiła się ich kondycja, są bardziej miękkie, błyszczące i ładniej się układają. 
Produkt nie tłuści włosów a nawilża je.




Sposób użycia: 

Kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb delikatnie wmasować żel w skórę i pozostawić do wchłonięcia. 
W przypadku stosowania na włosy i skórę głowy po aplikacji odczekać min. 15 minut i spłukać wodą.

Pojemność: 200 ml
Cena: 19 zł




Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Ciekawy olejek kokosowy w żelu Nie mialam do czynienie z nim

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam oleju kokosowego w takiej wersji, ale chętnie wypróbuję. Super!

    www.imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych produktów jednak wszystko co jest do ciała O zapachu kokoswa jest najlepsze 💖

    OdpowiedzUsuń
  4. Marka do tej pory była znana głównie z żelu aloesowego :-) Dobrze wiedzieć, że jest więcej produktów za którymi warto się rozejrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kokos pięknie pachnie i odpręża :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger