17:50

Kampania Perfum C-THRU Cosmic Aura - Streetcom

Witam!

Dzięki portalowi streetcom mam okazję przetestować najnowszy zapach marki C-THRU - Cosmic Aura. Jest to mój drugi udział w kampanii, i jestem zachwycona!
Piękne zapachy to coś co kocham i kocha większość z nas!



Cała przesyłka została pięknie zapakowana w granatowy karton. A jej zawartość zawiera:

- Wodę toaletową Cosmic Aura 50 ml
- Wodę toaletową Cosmic Aura 30 ml
- Dezodorant w atomizerze Cosmic Aura 75 ml
- 20 próbek zapachu Cosmic Aura

Your Mark of Charm!





Nuty Zapachowe

Nuta Głowy:

-Bergamotka
- Czerwona Porzeczka
- Melon 
- Mandarynka

Nuta Serca:

- Jaśmin
- Cyklamen
- Geranium

Nuta Bazowa:

- Piżmo
- Paczula
- Wanilia




Zapach jest dedykowany dla wszystkich kobiet chcących podkreślać swoją elegancję oraz zmysłowość. 

"Są śmiałe, zdecydowane i niezależne, które potrafią wykorzystać swój urok do fascynowania i wpływania na mężczyzn."

Wygląd Flakonu:




Charakterystyczną cechą perfum C-THRU są szklane, małe kuleczki znajdujące się na dnie flakonu. Wyglądają one i błyszczą pięknie, zdecydowanie przykuwając uwagę. 

Butelka wykonana jest ze szkła w smukły sposób, schowana w przeźroczystym plastikowym opakowaniu co jeszcze bardziej wyróżnia te perfumy.

Flakon jest bardzo kobiecy i elegancki!

Dezodorant występuje w innej postaci niż woda toaletowa, jednak jego flakon jest bardzo poręczny, idealnie sprawdzi się w podróży. Jest praktyczny ale równie pięknie pachnie!



Dostępne opcje:

1. Woda toaletowa Cosmic Aura 50 ml



2. Woda toaletowa Cosmic Aura 30 ml



3. Dezodorant Cosmic Aura 75 ml



4. 20 próbek Cosmic Aura 1,2 ml



Zapraszam do wypróbowania najnowszego Zapachu C-THRU Cosmic Aura!

Oraz do zobaczenia mojej pierwszej kampanii:


Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Żałuję, że się nie załapałam na tę kampanię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te perfumy wydają się naprawdę świetne! Muszę chyba kupić mojej siostrze na imieniny :D Zachwyciły mnie Twoje zdjęcia ♥♥
    Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kampania. Mi się nie udało dostać. Ostatnio streetcom mnie nie lubi. Jak zobaczę w drogeri ten zapach to na pewno powącham

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kampania , chyba misze wrócić do tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł na prezent, ciekawe jak pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię zapachy C-Thru. Wspaniale, że udało Ci się dostać do kampanii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi sie ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahhh! <3 Uwielbiam perfumy marki C-THRU!
    Koniecznie muszę zapoznać się z nowym zapachem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger