13:20

HAUL ZAKUPOWY! - Renee, Kazar, Reserved, Orsay

Witam!

Wielki powrót po długiej przerwie. Przez prawie dwa miesiące byłam w pracy za granicą, i to jest powód mojej nieobecności na blogu. Mam nadzieję, że moi czytelnicy nie odeszli i ucieszą się z mojego powrotu. Wracam z nowymi pomysłami i jeszcze większym zapałem do pracy!

Dzisiaj przedstawiam Wam haul zakupowy, czyli coś nowego na blogu. Przedstawię moje propozycje na nadchodzącą jesień, torebkę, oraz buty ze znanego sklepu Renee.



Sweterek Reserved 



Moja pierwsza propozycja to ciepły i bardzo przyjemny sweter marki Reserved. Jest wykonany z delikatnego materiału. Polecam wybrać rozmiar mniejszy, od tego którego wybieramy zawsze, ponieważ ma on szerokie i dość długie rękawy. Ja wybrałam rozmiar S.

Cena: 79 zł




Bluza Reserved



Bluzy są najwygodniejsze i bardzo praktyczne, ta jest wykonana z przyjemnego materiału, bez zbędnych wzorków i nadruków. Delikatne łatki na łokciach dodają jej uroku. Myślę, że świetnie sprawdzi się na jesienne spacery.

Cena: 49.99 zł



Bluzka "hiszpanka" Orsay



Ta bluzka to mój ulubieniec! Wzór w kwiaty przepięknie wygląda w połączeniu ze spódnicą, spodniami, płaszczem czy ramoneską. Możemy stworzyć wiele stylizacji i wyglądać obłędnie.

cena: 99 zł



Płaszcz ZARA



Ten płaszcz to przykład, że za świetną cenę można wyglądać zjawiskowo. Stylizacja stworzona z nim jest zawsze efektowna, ponieważ płaszcz sprawia wrażenie "drogiego" a wcale taki nie był!

Cena: 139 zł



Torebka Kazar



Długo szukałam torebki która naprawdę mi się spodoba i będzie świetnej jakości. Chciałam zakupić torebkę Michael Kors jednak ta bardzo mi się spodobała!

Jest wykonana z wysokiej jakości skóry naturalnej, dokładnie obszyta i sama w sobie jest wyjątkowo ciężka co powodują sporej wielkości metalowe zamki, oraz grube uchwyty.

Torebka ma dwie komory zamykane na zamek, oraz jedną na mocy magnez. Polecam tą torebkę każdej kobiecie lubiącej klasę i eleganckie dodatki. 

Cena: 669 zł





Buty Renee




Beżowe Sandały


Buty Renee to świetna jakość za niską cenę! Te sandały są bardzo wygodnie, świetnie wyglądają do spodni, spódnicy jak i sukienki. Są to lekkie buty w których spokojnie można spędzić cały dzień, wspaniałe na codzień jak i na ważną okazję.

Cena: 59.99 zł



Granatowe Espadryle



Espadryle to jedne z najwygodniejszych butów jakie posiadam! Są mega wygodne, lekkie i bardzo ładne. Pasują do wielu stylizacji i różnych styli.

Cena: 39.99 zł



Czarne Koturny



Sandały to mój ulubieniec ze wszystkich butów zakupionych w sklepie Renee. Wyglądają pięknie w połączeniu z białą sukienką, Są wyjątkowo lekkie, efektowne i unikatowe poprzez specyficzne zapięcie. Wyglądają ślicznie.

Cena: 79.99 zł



I oto wszystkie przedmioty które przedstawiam w dzisiejszym haulu.

Zapraszam do komentowania i pozdrawiam!

38 komentarzy:

  1. Woow ile ciekawych rzeczy kupiłaś, te koturny są śliczne ładnie wyglądają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cudeńka. Torebka świetna, choć cena wysoka. A buty z renee jak oceniasz? Rozmiar wypada standardowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar butów jest standardowy, nosze rozmiar 38 i wszystkie pasują idealnie :)

      Usuń
  3. Ile cudeniek :) Szczególnie podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne rzeczy! Najbardziej wpadł mi w oko ten płaszcz, śliczny jest ;*
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek, bluza z RE to moje faworyty, czyli strój na luzaka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten płaszcz wygląda świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek od razu wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta torebka wygląda świetnie, a koturny skradły moje serce :)
    http://alexazarzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzeczka w kwiatki i płaszcz to moi zdecydowani Ulubieńcy. Skradły moje serce tak, że siedziałam przed ekranem laptopa i wpatrywałam się w nie jak sroka! CUUUDA!
    Już teraz widzę, że potrzebuję nowego płaszcza<3

    Pozdrawiam,
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszcz jest świetny, a buty z Reene wydają się być bardzo wygodne. Szczególnie te na koturnie. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam buty od renee, szczególnie ostatnie bardzo mi się spodobały.

    nouw.com/roszakmagda

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo słyszałam o firmie Renee, ale jeszcze nie miałam okazji nic stamtąd kupić. Najbardziej z przedstawionych przez Ciebie rzeczy podoba mi się płaszczyk:)

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta firma jest teraz mega popularna :) a buty mają świetne!

      Usuń
  13. Znalazłam tu kilka naprawdę fajnych rzeczy i mam nadzieję, że znajdę je jeszcze w sklepach. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszcz i torebka spodobały mi się najbardziej ♥ Też powinnam zacząć się już zaopatrzać w jesienne ubrania :D
    Obserwuję :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta torebeczka jest przepiękna też ją widziałam w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzy mi się płaszcz z Zary i na pewno niedługo jakiś sobie kupię. Ta torebka jest cudowna!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Same swietne rzeczy ! Podoba mi się bardzo torebka ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna bluza i espadryle, ja mam jedą torebkę z Kazara i świetnie mi się sprawdza, teraz szukam takiej małej torebeczki czarnej z MK ale jak na razie nie ma jej w sklepach, może kiedyś ją kupię :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super! Ta torebka to cudo ^^

    http://start-afire.blogspot.com/2017/09/cos-sie-konczy-ale-cos-zaczyna.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zrobiłam ogromne zakupy na wassyl: link
    Czekam na paczkę i szykuję miejsce w szafie na wiosenne ubrania. W końcu pora na sukienki i spódnice, juz mam dość grubych swetrów i ciężkich butów. Może powinnam założyć bloga i dzielić się swoimi znaleziskami, bo jest ich trochę, szczególnie ostatnio :D Na swoją obronę mam zmianę pory roku i po prostu musiałam przygotować się na nowy sezon!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się coś wydaje, że będę teraz częściej zakupy internetowo robić niż normalnie, bo jak patrzę na sklepy takie jak https://butymodne.pl/espadryle-c257083.html to aż kusi by wykupić połowę asortymentu. Jest taniej, większy wybór, same zalety :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger