13:01

Semilac zdobienie hybrydowe - matowy róż oraz kwiaty

Witam!

Postu o paznokciach hybrydowych nie było u mnie od prawie dwóch miesięcy. Dziś chciałam zaprezentować coś innego, czyli połączenie matu z błyszczącymi kwiatami w różowych odcieniach.
Zdobienie to wykonałam tak jak zawsze lakierami marki Semilac, oraz cieniutkim pędzelkiem.


Paznokcie przygotowałam tak jak zawsze pod nałożenie lakieru hybrydowego. Nałożyłam jedną warstwę bazy, następnie Semilac HARDI, dwie warstwy lakieru, i na koniec top.




Na wszystkie pomalowane paznokcie oprócz środkowego i serdecznego nałożyłam matowy top matte total z Semilac'a. Na dwóch środkowych wykonałam proste zdobienie. 

Jak wykonać zdobienie:

1. Przygotowujemy kawałek folii, szkła lub innego przedmiotu na który będzie można wylać po kropki lakieru.
2. Wylewamy malutkie kropelki wybranych kolorów.
3. Każdy kolor pojedynczo łączymy z taką samą ilością cleaner'a.
4. Całość dokładnie mieszamy.
5. Cienkim, precyzyjnym pędzlem malujemy wybrane wzory na nieutwardzonym lakierze.
6. Malujemy szybko by zdobienie zbyt się nie rozlało.
7. Całość utwardzamy i pokrywamy topem.



A oto wszystkie produkty potrzebne do wykonania tego zdobienia:

1. Semilac BASE


Pierwszy raz użyłam Semilac BASE, po długim korzystaniu z Semilac BASE/TOP 2IN1. Opinie i porównanie z chęcią zrobię w następnym poście o paznokciach, 

2. Semilac HARDI rosa


Następna nowość czyli HARDI rosa. Moje pierwsze wrażenie jest takie, że sprawuje się o wiele lepiej od HARDI rosa. Produkt ten wolniej rozlewa się po paznokciu i jest twardszy.

3. Semilac 159 Yasmin Kiss


Jeżeli ktoś szuka delikatnego, pudrowego różu to ten kolor jest idealny.

4. Semilac 145 Lila Story


Ten kolor juz nie raz występował w moich postach. Piękny, pastelowy kolor na lato!

5. Semilac 034 Mardi Gras


Kolejny popularny kolor. Jeden z moich ulubieńców.

6. Semilac 008 Intensive Pink


Tego koloru nie trzeba opisywać. To po prostu intensywny neonowy róż.

7. Semilac TOP MAT TOTAL


Efekt idealnego, trwałego matu? Ten lakier daje nam ten efekt od razu.

8. Semilac TOP no wipe


Top no wipe to wygoda i piękny połysk w jednym!



Zapraszam wszystkich do inspiracji i tworzenia podobnego zdobienia!

Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie zrobić coś podobnego jak już wrócę do swojej idealnej długości, przepięknie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się to wykonanie paznokci ! Sama chce sobie zrobić jakiś hybrydy i właśnie szukałam jakichkolwiek inspiracji.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda, chyba już wiem co sobie zażyczę następnym razem kiedy przyjaciółka wpadnie zrobić mi manicure :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są! Ja mam teraz typowo wakacyjne- z arbuzikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten wzór. Też chcę takie pazurki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne paznokcie! Ja akurat mam marmurki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne paznokcie! Ja niestety nie mogę robić sobie hybryd. Robiłam je kilkanaście razy, aczkolwiek nie utrzymują mi się i przy tym niszczę sobie paznokcie. Moja płytka niestety nie przyjmuje hybryd.
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeju, śliczne paznokcie! Bardzo podoba mi się ten wzór. :)

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne paznokcie... a te porady są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz talent! a ten liliowy semilac - po prostu cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne paznokcie masz talent .;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne paznokcie!!!
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne hybrydy:) Masz talent! Chciałabym takie haha

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne paznokcie, ja mam obecnie różowe-neonowe z efektem syrenki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękne pazurki! jestem zauroczona!
    BLOG

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger