10:39

PAZNOKCIE - Świąteczne Propozycje

Witam!

Dziś powracam z postem na temat paznokci! Przedstawię moje trzy propozycje na świąteczne, i mam nadzieję efektowne paznokcie które zrobią wrażenie. Jako że ja kocham robić paznokcie hybrydowe, trochę czasu na ten temat poświęciłam.

Moja pierwsza propozycja to niebieskie "śnieżne" paznokcie. Do wykonania tej stylizacji użyłam:

- Semilac HARD
- Lakieru Semilac 085 Deep Ocean
- Lakieru 001 Strong White
- białej syrenki
- sondy do zdobień

Na początku tak jak za każdym razem przygotowałam paznokcie do hybryd. Są one przedłużone na szablonie za pomocą Semilac HARD. Przedłużone paznokcie spiłowałam na pożądany kształt i zabrałam się za malowanie! Na mały i wskazujący palec nałożyłam syrenkę, na serdecznym i środkowym postawiłam tylko na zdobienia. Kciuk jest pomalowany tylko granatowym lakierem. 





Moja druga propozycja to zdecydowanie bardziej świąteczne (bo czerwone!) brokatowe zdobienie. Do wykonania tej stylizacji użyłam:

- Semilac HARD 
- Lakieru Semilac 141 Lady in Grey
- Lakieru Semilac 028 Classic Wine
- Lakieru Semilac 001 Strong White
- Srebrnego efektu tafli
- pędzelka do zdobień

 Głęboką szarość połączyłam z ciemną czerwienią i się zakochałam bo właśnie o taki efekt mi chodziło! Zdobienie wykonałam pędzelkiem przy użyciu białego koloru. A całość dopełniłam srebrnym brokatem by było jeszcze bardziej świątecznie. Na lewej ręce namalowałam bombkę na gałązce oraz śnieżynki, a na prawej prezent z kokardką oraz śnieżynki. 







Trzecie, i ostatnie paznokcie wykonałam koleżance. Chciała proste zdobienie z użyciem czerwonego koloru i małego detalu który będzie symbolizował święta. Do wykonania tej stylizacji użyłam:

- Lakieru Semilac 028 Classic Wine
- Lakieru Semilac 001 Strong White
- Srebrnego efektu tafli
- pędzelka do zdobień

Wszystkie paznokcie pomalowałam czerwonym lakierem. Na małym palcu nałożyłam efekt tafli (przyznam szczerze, że spodziewałam się lepszego błysku). Na palcu serdecznym narysowałam dwie śnieżynki. 



Mam nadzieję że spodobają się Wam moje propozycje!

Zapraszam do komentowania

Wesołych Świąt :)

8 komentarzy:

  1. Śnieżne paznokcie mega śliczne, bardzo ładne zdjęcia super post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeeej jakie piękne! Najbardziej podoba mi się ta pierwsza propozycja, jest zdecydowanie w moim guście <3 śliczne!
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na świąteczne paznokcie ☺
    Wesołych świąt 🎄

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger