16:34

Ręcznie robiona srebrna biżuteria - kryształy Swarovski

Witam!

Dzisiaj przychodzę z prezentacją ręcznie wykonanej, srebrnej biżuterii idealnej na ślub czy wesele. Biżuteria jest wykonana ze srebrnych elementów, kryształków Swarovskiego, pereł, koralików. 


Biżuterię wykonuje moja szwagierka. Jeżeli ktoś chciałby zamówić taki komplet bądź tylko kolczyki, naszyjnik czy bransoletkę to proszę o kontakt na maila:

dominika12316@op.pl

Oczywiście byłaby możliwość wykonać taką biżuterię na zamówienie, w innych kolorach czy z innych elementów. 

Oto wybrane modele biżuterii: 

1.





2.





3.





4.






5.





6.





7.






8.






9.




10.






11.





12.



13.



14.




15. 



16.





17.



18. 



Polecam!

I zapraszam do kontaktu!

dominika12316@op.pl

24 komentarze:

  1. WOW! Wszystko jest tak piękne ,że trudno było by mi się zdecydować! Brawo dla szwagierki za wielki talent .

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda! Coś pięknego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ta biżuteria!
    Zdradzisz jaka jest jej cena??
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny są naprawdę różne! Naszyjniki kosztują ponad 200 zł a kolczyki 100 zł

      Usuń
  4. Pierwszy zestaw i numer 14 CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow wszystkie zestawy to coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zestawy są przepiękne. Pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczna biżuteria <3 coś pięknego

    OdpowiedzUsuń
  8. 1,4,8 i 10 najbardziej mi się podobają! Nie wiedziałam że ktoś robi takie cuda ręcznie. Na pewno kiedyś się skusze na taki komplet. Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne kolczyki!
    Udanego wieczoru,
    POZDRAWIAM,
    Malwa

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna biżuteria. Kolczyki najbardziej przykuwają moja uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju zakochałam się w tej biżuterii, na pewno coś zamówię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło! zapraszam do kontaktu na maila :)

      Usuń
  12. Uwielbiam kryształy <3 Te w biżuterii głównie. Mogłabym wykupić cały sklep, gdybym miała tyle pieniędzy hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja biżuteria jest idealna na jakiś bal albo uroczystą kolację. Na co dzień bardziej preferuję kolczyki z kryształami Swarovskiego lub z cyrkoniami, ale jeśli będę planowała większe wyjście zastanowię się nad tymi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ręcznie robioną biżuterię. Najbardziej bransoletki z cyrkoniami, bo mimo tego, że bardzo się świecą, to nadal są delikatne i pasują do wszystkiego. A Twoje komplety to arcydzieła <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście sama jestem wielką zwolenniczką ręczeni robionej biżuterii. jak dla mnie fajnie się wykorzystuje linki stalowe https://pl.silvexcraft.eu/529-linki-stalowe które mają naprawdę bardzo wiele zastosowań. W końcu własnoręcznie robiona biżuteria jest najładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta biżuteria jest wyjątkowo ładna naprawdę :) ma Pani talent zdecydowanie. Ja robię często zakupy na https://www.pranashop.pl/, to sklep z biżuterią srebrną z kamieniami szlachetnymi. Też same piękne modele są.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwycająca biżuteria. Jeśli ktoś lubi włoskie wzornictwo warto zajrzeć na
    https://esclusiva.pl/ . Będzie idealna na wieczorowe wyjście.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wszystkich stać na tak drogą biżuterię. Osobiście inwestuję w stylową sztuczną biżuterię, która wygląda zawsze dobrze, pasuje do wszystkich i służy mi na kilka dobrych lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ile kosztują takie cuda? czy na zamówienie można mieć srebrną bransoletkę modułową z tymi koralikami?

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, ale piękna biżuteria. Ostatnio zakupiłam biżuteria srebrna komplety, które były dużo delikatniejsze niż te na zdjęciu. Jak już stawiam na biżuterię to delikatną.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger