16:46

Makijaż - brąz i granat - Makeup Revolution & Sleek

Witam!

Po przerwie od makijaży zapraszam na moją czwartą propozycje, czyli makijaż raczej nie na codzień (chyba że są fanki mocnych oczu na każdy dzień) wykonany dwoma znanymi już na moim blogu paletami. Dziś proponuje odcienie granatu oraz brązu z akcentem złota.



Jest to moja kolejna propozycja wykonana tymi paletkami. Obowiązkowo muszę podkreślić, że cienie te są łatwe w obsłudze, łatwo się blendują oraz są trwałe.
Poza lekkim osypywaniem się brokatowych cieni nie mam żadnych zastrzeżeń.





Brąz zdecydowanie króluje w tym makijażu, podkreśliłam nim oko mocno nad załamaniem oraz w zewnętrznym kąciku.
Środek oka wypełnia mój ulubiony granat, a dolną powiekę pokrywa złoto.
By dopełnić całość nakleiłam moje ulubione rzęsy Demi Wispies z Ardell.





A oto cienie potrzebne do wykonania makijażu:




Już mocno wysłużona paleta Makeup Revolution Essential Mattes 



Oraz ulubione brokaty Sleek Storm 578



A oto cienie które użyłam do wykonania makijażu, pędzle wskazują zastosowane kolory:





Najjaśniejszy beż na sam początek pokrył całą powiekę.
Brąz blendowałam bardzo długo by równo i płynnie podkreślił zewnętrzny kącik, miejsce nad załamaniem oraz dolną powiekę po zewnętrznej stronie.






Czarnego koloru użyłam naprawdę mało, dosłownie jedno dotknięcie pędzlem by przyciemnić zewnętrzny kącik oka.
Granat nałożyłam w sporej ilości na środku powieki przeciągając go równo na boki, by uzyskać płynne przejście.
Złoto podkreśliło prawie całą dolną powiekę oraz wewnętrzny kącik.





Myślę, że ten makijaż nie jest trudny do wykonania a bardzo efektownie wygląda na oku. Zachęcam do odtworzenia go na sobie! 





Dziękuję za komentarze i pozdrawiam! :)

23 komentarze:

  1. Przepiekne połączenie. Makijaż cudowny

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne połączenie kolorów ❤ Bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam ciepło i obserwuje
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny, profesjonalny makijaż!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny makijaż! :) nie przepadam za granatem na powiekach, ale tu.. no wow! wygląda naprawdę pięknie :) podobają mi się również brwi, chciałabym żeby moje po malowaniu wyglądały tak ładnie i naturalnie! ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny makijaż! Sama chciałabym umieć tak czarować kosmetykami. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż, szczególnie fajnie prezentuje się u kobiet z ciemnymi włosami tak jak w Twoim przypadku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kolor ma ten błyszczący cień. Ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny makijaż! chyba się nim zainspiruje ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wow your makeup look beautifull dear thanks for aweseome post dear..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega połączenie :) Bardzo w moim guście!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow naprawdę świetny makijaż, muszę go sama wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  12. mam taką samą paletkę! :)
    Ja ostatnio dodałam wpis o motywacji, zerknij jeśli masz ochotę :)
    https://e-zebrowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. I like your Blog! I follow you! Mind following back?

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż! <3

    zapraszam do mnie: https://gold-b3rry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż przepiękny :) Lubię takie kolorki na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż <3 Muszę go kiedyś wypróbować.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Po prostu idealny makijaż :)
    Zapraszam marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing photos!! I adore this eye makeup, and palette is fantastic! <3
    Great post dear! I follow your adorable blog, hope you can follow back!
    xx

    The Newest In New Yorker

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie połączone kolory, ten złoty bajeczny!

    www.polastone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger