12:42

Delia Cosmetics - recenzja kosmetyków, opinia.

Witam!

Witam się po dłużej przewie, ale mamy nowy rok, więc i postanowienie o dużej liczbie postów! Dzisiaj postanowiłam przedstawić Wam bliżej markę Delia. Jest to Polska wieloletnia firma, która produkuje kosmetyki tanie, ale jak się przekonałam bardzo dobre! Zapraszam.



Maskara podkręcająca GLAMOUR 



Tusz ten to połączenie dobrej ceny i jakości. 
Szczoteczka jest bardzo miękka, wydłuża, podkręca i pogrubia rzęsy. 
Rzęsy są rozdzielone i co najważniejsze maskara się nie osypuje, na to zawsze zwracam uwagę. 



Tusz wydaje się być bardzo lekki, możemy precyzyjnie go aplikować nie brudząc powieki. 
Opakowanie jest przyjemne dla oka, Dolna część wykonana z matowego czarnego makijażu z elementami czerwieni. 

Pojemność: 11 ml
Cena: 9,90 zł



Eyeliner NEW LOOK



Tego produktu byłam bardzo ciekawa, ponieważ uwielbiam eyelinery. 
Produkt spełnił moje oczekiwania i uważam, że jest to naprawdę dobry eyeliner za super cenę.
Czerń jest trwała i intensywna, co jest najważniejsze by kreska na oku ładnie się prezentowała.


Ale najbardziej pochwalam go za trwałość, kreski spokojnie wytrzymują na oku przez cały dzień w nienaruszonym stanie.
Opakowanie jest typowe dla eyelinerów, raczej niczym się nie wyróżnia.

Pojemność: 5 ml
Cena: 10,5 zł



Podkład Mineral Velvet Skin



Testowałam ten kosmetyk w pełni zachwycona i taka opinia pozostała mi do teraz.
Pierwsze co zauważamy zaraz po odkręceniu tubki to piękny zapach! Nigdy nie miałam podkładu który tak pięknie pachnie. Z przyjemnością rozprowadza się go na twarzy a zapach utrzymuje się długo.
Podkład jest wyjątkowo gęsty, w formie lekkiego musu, więc jak ktoś tego nie lubi to raczej nie spodoba mu się ten produkt.



Myślę, że warto powiedzieć parę słów na temat krycia. Po nałożeniu podkładu uzyskujemy aksamitne wykończenie, twarz jest bardzo gładka w dotyku a koloryt wyrównany. 
Jeżeli ktoś liczy na mocno matowy i mocno kryjący efekt to go nie uzyska. Produkt kryje raczej lekko ale efektownie.

Pojemność: 35 ml
Cena: 8 zł


I oto wszystkie produkty marki Delia przetestowane przeze mnie ostatnio. Na pewno będę z nich dalej korzystać i raczej wypróbuje ich jeszcze więcej.
A Wy używacie produktów tej marki?

Pozdrawiam! :)

13 komentarzy:

  1. Szkoda, że ten tusz nie ma silikonowej szczoteczki, która ja osobiście lubię, ale recenzja świetna, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jeszcze nie słyszałam o tej firmie, ale po Twojej recenzji na pewno skuszę się na jeden z produktów :) myślę, że padnie na tusz do rzęs, bo mój obecnie mi się kończy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię z tej firmy henne do brwi :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, bardzo artystyczne :* A ten eyeliner znam :D

    http://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej firmie dobre opinie mi ❤
    Obserwuje
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tej firmie i zdecydowanie najbardziej moja uwagę zwrócił tusz, a zlozylo się tak, ze aktualnie poszukuję jakiegoś fajnego bo mój się niestety skończył.
    Świetna recenzja.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale jestem ciekawa tego podkładu, wygląda na dobry;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto też wspomnieć, że Delia ma świetną linię do włosów Cameleo. Uwielbiam ich farby Cameleo Omega, są naprawdę niedrogie, a dają świetny efekt <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie dobre recenzje, a ja nie mam żadnego kosmetyku z Delia, najwyższy czas to zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie testowałam tych kosmetyków, mimo że w rossmanie mijam je praktycznie za każdym razem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, te kosmetyki są naprawdę super tanie, ale ja nigdy ich nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja teraz testuję deliową linię do pielęgnacji twarzy i jak na razie jest super. Ze swojej strony mogę też polecić ich farby Cameleo Omega, bo są niedrogie a naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie testowałam jeszcze kosmetyków od Delii

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger