16:10

ROSEGAL - ubrania i akcesoria + kod 20%!

Witam!

Dziś witam Was paczką od ROSEGAL. Czekałam na nią bardzo długo, jednak rzeczy które w niej znalazłam przerosły moje oczekiwania. Ubrania są świetnej jakości, a pędzle, miękkie i wyjątkowo ładne! Ale po kolei.
_________________________________________

Hello! 

Today I greet you with a package from ROSEGAL. I waited for her for a long time, but the things I found in her exceeded my expectations. The clothes are of great quality and the brushes, soft and exceptionally nice! First things first.



1. Szara bluza/gray sweatshirt




Ta bluza to strzał w dziesiątkę! Jest wykonana materiału dobrej jakości, a przede wszystkim jest bardzo ciepła. Doskonale sprawdziła się na chłodny wieczór. Nadruk solidnie przylega do bluzy. Wybrałam rozmiar M.
__________

This sweatshirt is a hit! It is made of good quality material and, above all, it is very warm. Perfect for a cool evening. The print reliably clings to the sweatshirt. I chose a size M.



2. Czarna bluzka/black blouse




Bluzka ta na zdjęciach wygląda niepozornie, jednak w rzeczywistości jest piękna. Wiązanie dodaje jej uroku. Zdziwiło mnie to z jakiego materiału jest wykonana. Oczywiście pozytywnie. Również wybrałam rozmiar M.
__________

This blouse looks unbelievably beautiful, but in reality it is beautiful. Binding adds to its charm. I was surprised at what material is made. Of course, positive. I also chose size M.



3. Chusta/shawl




Chustę tą zamówiłam dla mamy. Jest przyjemna w dotyku i ładnie wykonana. Jedynym minusem jest wielkość chusty. Miałam nadzieję, że będzie większa.
__________

I ordered this shawl for my mother. It is pleasant to the touch and nicely done. The only downside is the size of the shawl. I hoped it would be bigger.



4. Poszewka na poduszkę/Pillow case




Oto jeden z moich ulubieńców! Napis HOME pięknie prezentuje się na poduszce i ozdabia łóżko. Największą zaletą jest wykonanie! W Polsce za taki produkt musiałabym zapłacić o wiele więcej!
__________

Here's one of my favorites! HOME inscription beautifully looks on the pillow and adorns the bed. The biggest advantage is the execution! In Poland, I would have to pay a lot more for such a product!



5. Pędzle/brushes




Na te pędzle czekałam z największą niecierpliwością. Chciałam kupić pędzle, więc stwierdziłam co mi szkodzi! I zamówiłam te. Są dobrej jakości, jednak nie najlepszej. Ale za sam wygląd można je od razu pokochać.
__________

I waited for these brushes with the greatest impatience. I wanted to buy brushes, so I found out what harms me! And I ordered these. They are good quality, but not the best. But for the look you can immediately love them.



6. Rzęsy/eyelashes




Rzęsy te są bardzo podobne do rzęs Ardell Demi Wispies i właśnie miałam nadzieję ze tak będzie. Różnicą jest to że są dużo większe. Na oku wyglądają pięknie!
__________

These eyelashes are very similar to the eyelashes Ardell Demi Wispies and I just hoped it would. The difference is that they are much bigger. They look beautiful on the eye!


I oto wszystkie produkty które wybrałam w sklepie Rosegal! Zapraszam do zakupów, a na pewno nie będziecie zawiedzione.
__________

And here are all the products that I have chosen at the Rosegal store! I invite you to shopping, and you will certainly not be disappointed.

Mam dla Was również kod rabatowy! / I also have a discount code for you!

Wow! Rosegal Coupon Bug!!!

ALL 20% OFF

Use(coupon): rosegal20


Validity period: 2017.11.10-2018.01.10

#Rosegal20CouponBug

#BlackFriday

#CyberMonday



Pozdrawiam!
Regards!

12 komentarzy:

  1. Mi się podobają te pędzle! <3 Ten marmurkowy wzór mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie byłoby zobaczyć rzęsy przyczepione do oka skoro napisałaś, że ładnie wyglądają :D
    Bluza super, a pędzelki mają świetne marmurki ^_^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czarna bluzka wygląda pięknie, a nie niepozornie :o Zakochałam się w niej!

    Nowy wpis, zachęcam do zapoznania się z ankietą na marginesie bloga i udzielenie odpowiedzi :3

    https://luxwell99.blogspot.com/2017/12/1-rozdzial.html

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne rzeczy

    https://iameemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta czarna bluzeczka. Lubię tego typu ubrania, a za cenę 7$ grzech jest takowej nie zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha świetna jest ta bluza, idealnie by do mnie pasowała!:D
    katemi21.blogspot.com - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, pędzle przykuwają uwagę swom wyglądem! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam rzeczy z motywem marmurkowym! :)

    Zapraszam cakemonika.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza bardzo mi się podoba, chociaż zazwyczaj ich nie noszę ! Jednak pędzle zdecydowanie skradły moje serce *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądają te rzęski, muszę ich wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger