15:46

MAKE UP HAUL! - Sephora, Rossmann POLECANE PRODUKTY!

Witam!

Haule zakupowe to jedne z najbardziej inspirujących postów na blogach. Dziś pokażę Wam moje najnowsze odkrycia z drogerii Rossmann oraz Sephory. 



Lovely - milky Chocolate MEDIUM matte face Bronzer


Kupiłam ten bronzer ze względu na ładne opakowanie, zapach i sam fakt że wygląda on jak kostki czekolady!
I tym razem się nie zawiodłam. Bronzer wydaje się być bardzo wydajny, nie zostawia plam i ma przyjemny ocieplający kolor. Pięknie podkreśla urodę.

Cena: 23 zł




SEPHORA Colorful Nacre Shimmer - Diamonds are forever


Jest to mój pierwszy cień z kolekcji Sephory. Szukałam srebrnego cienia i trafiłam na tego. Spełnił moje oczekiwania, ponieważ przez wiele godzin utrzymał się w nienaruszonym stanie na oku. 
Cień się nie osypuje, i wygląda efektownie.

Cena: 39 zł




Lovely K'lips - LOVELY LIPS


Zestaw ten to strzał w dziesiątkę dla każdej fanki matowych pomadek w płynie. Pomadka ma piękny zapach i świetną konsystencje która z łatwością pokrywa usta. Konturówka nada ustom ładny kształt dzięki temu, że jest miękka.

Cena: 25 zł




wibo - FIXING POWDER


Pudru z wibo chyba nie trzeba przedstawiać, poleca go wiele polskich youtuberek, dlatego stwierdziłam że i ja go wypróbuje.
Puder pięknie matuje na wiele godzin a ja uwielbiam jego zapach!

Cena: 10 zł




wibo Million Dollar Lips nr 5


Pomadka Million Dollar to jedyna rzecz która niezupełnie przypadła mi do gustu. Ma bardzo ładny kolor, jednak ciężko rozprowadzić ją równomiernie na ustach. Nałożona w zbyt dużej ilości wygląda nieestetycznie. 

Cena: 13 zł




Essence I love colour Intensifying


To już moje drugie opakowanie tej bazy pod cienie. Nie mogłam jej znaleźć w polskim Rossmannie więc zakupiłam ją w Niemczech. Baza sprawdza się idealnie, a cienie utrzymują się przez wiele godzin.

Cena: 10 zł




Rimmel Brow This Way


Posiadam dwie wersje tego żelu - brązową oraz przezroczystą. Ta druga zdecydowanie wygrywa! Pięknie podkreśla brwi, rozczesuje je i nadaje odpowiedni kształt. Jedyną rzeczą do której muszę się doczepić jest fakt, że produkt nie jest zbyt wydajny. 

Cena: 29 zł


I oto wszystkie produkty, które chcę Wam dziś przedstawić. Zapraszam do inspiracji i testowania!

Mam dla Was kod rabatowy w sklepie ZAFUL! Zapraszam do korzystania!

Wow! Zaful Coupon Bug !!!

All 20% OFF

Use: zafulgo


Validity period: 2017.11.10-2018.01.10

#ZafulgoCouponBug
#BlackFriday
#CyberMonday




Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe produkty

    http://hygge-blog.blogspot.com/p/zostan-konsultantka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pomadkę Wibo Million Dollar Lips nr 5 i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam bronzerów, ale ten wydaje się naprawdę ciekawy :3
    Zaobserwowałam Twojego bloga i dołączyłam do grona czytelników, więc będę tutaj wpadać częściej. Byłoby niezmiernie miło, gdybyś i Ty odwdzięczyła się obserwacją na moim blogu i kto wie, może komentarzem :D
    http://luxwell99.blogspot.com/2017/11/1-rozdzia-bol-dawny-nowym-leczy-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ten bronzer i pomadkę z Wibo. Tych pomadek mam w sumie kilka, bo super się sprawdzają. A bronzer nie sprawia, że mam rudą buźkę. Porównywalny z MUA jeśli o efekt chodzi. A zapach... obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie wypróbować bronzer z lovely:) pomadki z Wibo też nie polecam - o zmyciu jej z ust nie wspomnę.

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog! :) obserwuje i czekam na nowe wpisy :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekoladowy bronzer z przyczyn oczywistych najbardziej przypadł mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej gromadki znam puder wibo, ale nie odpowiadał mi właśnie ze względu na zapach. No i wolę jednak transparentne pudry, a ten zmienia delikatnie kolor podkładu :P Pomadki Lovely wyglądają na prawdę ciekawie, pewnie skuszę się na nie na promocji w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam dużo dobrych opinii na temat tego zestawu do ust z Lovely - sama się nie skusiłam (jeszcze), ale kto wie :> Pamiętam, że miałam kiedyś bazę pod cienie z Essence - wyglądała identycznie, choć jej odcień był zupełnie inny, wręcz pomarańczowy.. To chyba stare dzieje i zapewne sam produkt się zmienił :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger