16:23

Rosegal - wishlist / lista życzeń BLUE MAXI DRESS

Witam!

Dzisiaj przychodzę z propozycjami w postaci niebieskich, długich sukienek - blue maxi dress
Myślę, że długie sukienki są idealne zarówno na lato, jak i jesień. 
Łączą się doskonale ze skórzanymi ramoneskami, dżinsowymi kurtami oraz płaszczami.
Wszystkie sukienki są ze sklepu Rosegal.
______________________________________________________________
Hello!

Today I come up with blue maxi dress
I think long dresses are perfect for both summer and autumn. They combine perfectly with leather ramones denim jackets and coats.
All dresses are from Rosegal.




Przedstawię Wam parę propozycji sukienek w niebieskim kolorze które spodobają się kobietom w każdym wieku. 

Możemy stworzyć wiele stylizacji zarówno na upalny jak i chłodniejszy dzień. 

Zapraszam do oglądania i zachęcam do zakupu, ponieważ wszystkie sukienki są teraz na promocji!

Zapraszam!

______________________________________________________________


I will present you a pair of blue dresses that will appeal to women of all ages. We can create a lot of styling on both the hot and colder days. I invite you to watch and I encourage you to buy because all dresses are now on promotion!

I Invite you!
                 

 

Koniecznie napiszcie co  jest waszym faworytem! Trzy ostatnie sukienki to moje ulubione!
Dodatkowo, zapraszam Was do skorzystania z kodu rabatowego z okazji letnich rabatów!

33% oraz 10% z kodem: RGEN

______________________________________________________________


Be sure to write what is your favorite! The last three dresses are my favorite!

In addition, I invite you to take advantage of the discount code on the occasion of summer discounts!

Summer sales ongoing, all from 33% off. Use code RGEN for another 10% off!
Time for a new outfit!

Surprise code: RGEN


Tutaj umieszczę link do każdej sukienki.
__________________________________________________________
Here I will place links to each dress.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17

Zapraszam do komentowania i pozdrawiam :)

I invite you to comment and greet :)

14 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to trzy pierwsze sukienki od góry są piękne. Masz gust widać. Fajny pomysł na post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne sukienki. 5 wpadła mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te sukienki. Niektóre rozkochały moje zatwardziałe serduszko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne sukienki, jeszcze nigdy nie miałam takiej dlugiej.. Podoba mi sie bardzo ostatnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham, kocham, kocham granatowy kolor. Prawie, że każda mi się podoba. Zapraszam do siebie, http://juliamickiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się szósta sukienka ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te sukienki. Najbardziej podoba mi się 5 i osoba. Kocham kolor niebieski.

    OdpowiedzUsuń
  8. niektóre sukienki sama bym założyła;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne sukienki jednak jedna z najlepszych jest moim zdaniem ostatnia ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Trudno mi wybrać najładniejszą sukienkę, bo każdą z nich na swój sposób zwraca na siebie uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post!
    Would you like to follow each other? If you do, let me know in the comments on my blog :)
    Kisses
    www.darijadujovic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie sukienka nr 15 jest najpiękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ostatnia sukienka, ale masz rację kolor niebieski jest cudowny i na każdą okazę! Każda kobieta powinna miec jedna sukienke w tym kolorze w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful and Pretty Maxi Dress for Girls. Every girl will like this maxi dress.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger