09:19

Rozczesz włosy!

Witam!

Zapraszam na post dla włosomaniaczek! Jako że od niedawna stałam się wielką fanką szczotki Tangle Teezer poruszę temat innych rodzajów grzebieni i szczotek które używałam przed odkryciem tego cuda. Ja jestem posiadaczką gęstych i falowanych włosów, więc problemy z rozczesywaniem ich miałam zawsze. Myślę, że w końcu znalazłam szczotkę która oszczędzi mi wielominutowych cierpień przed lustrem.



Na pierwszy rzut weźmy grzebień. Od dziecka czesała mnie nim mama, później używałam go sama, lecz czesanie grzebieniem trwało najdłużej i najbardziej szarpało moje włosy. Nie była to więc jednak dobra opcja, jednak znam bardzo dużą liczbę zwolenniczek grzebienia, więc nie dla każdych włosów będzie on niekorzystny.



Numer drugi to wąska plastikowa szczotka. Czesało się nią bardzo przyjemnie, ponieważ miło masowała głowę, oraz o wiele szybciej niż grzebieniem. Używałam jej bardzo długo, i gdyby nie Tangle Teezer użyłabym jej dalej. Szczotka z łatwością rozczesywała włosy, jednak gdy były bardzo skołtunione potrafiła szarpać. Polecam takie szczotki, niektórym naprawdę mogą przypaść do gustu.



Duża miękka szczotka to był mój ulubieniec! Polecam ją osobom z krętymi, falowanymi, gęstymi i długimi włosami. Szczotka nie szarpie, czesze się nią łatwo i szybko. Jedynym minusem jest to ze nie rozczesuje dokładnie włosów. Małe kołtuny albo skołtunione końcówki włosów to dla niej utrudnienie. Włosy uczesane tą szczotką są napuszone i naelektryzowane. Nie każdemu spodoba się ten efekt. 



I na koniec mój ukochany ulubieniec! Tangle Teezer! Teraz uwielbiam rozczesywać włosy. Szczotka ta cudownie masuje skórę głowy, czesze włosy bardzo szybko i naprawdę bezboleśnie. Wiele opinii na internecie mówi że Tangle Teezer nie niszczy włosów, i z tym mogę się zgodzić. Odkąd używam tej szczotki moje włosy mniej się rozdwajają, nie są suche i wyglądają zdrowo. Polecam ją wszystkim posiadaczom włosów cienkich, grubych, prostych, falowanych i kręconych! Mogę w 100% zapewnić że szczotka ta spodoba się każdemu. Ja ją uwielbiam i nie zamieniłabym jej na żadną inną. 



Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Bette Fashion , Blogger